Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)
Tātad sanāca šodien pēcpusdienā tikt uz copi! Sākumā plānoju laist ar airiem turpat pa Daugavu, lai nav jāstaipa akumulatori, bet vējš arvien pieņēmās spēkā un nolēmu, ka tomēr braukšu ar motoru. Bet te sanāca tā, ka Jutrix tieši laipni piedāvāja savu motoru un no tāda piedāvājuma jau nu nevarēju atteikties! Drīz vien jau biju garāžā un drīz vien visu jau biju sanesis ūdenī
Izbraucu Daugavā un nolemju, ka vajag pamēģināt kā tad īsti mana laiva ar 5zirgiem skrien. Man par pārsteigumu, purnu riktīgi ceļ gaisā, bet gliserī neaiziet Ka tad nu? Pārsēdos vairāk uz priekšu un viss sāka notikt! Ātrums labs, gandrīz kepka lido pa gaisu. Nomērīju ar Endomondo - 22-24km/h Biku izmetis līkumu stājos smelt mailes. Nesmelās Iesmēlu Daugavā vien pāris pličus, izdomāju ka jālaiž uz ezeru pēc mailēm. Domāts - darīts! Laižu ar laivu kā lielais un priecājos un baigi ātri ezers jau klāt. Tūlīt smelšu mailes, bet......kur tad mans maiļu smeļamais ar visu mietu? Bitīt matos! Kamēr braucu kā lielais, tikmēr laikam pārkrita pār bortu. Mjāaa, domāju ka nāksies vien iztikt tikai ar spiningu, bet drošības labad nobraukšu atpakaļ līdz Daugavai, moš atrodu! Tirku garām kuģu remonta rūpnīcai un skatos kas tad tas?! Mans maiļu smeļamais kā pludiņš!
Labi, ka miets izrādījās diezgan peldošs un noturēja visu tīkliņa konstrukciju! Savācu un pa fikso uz ezeru. Sākumā arī tur nevarēju atrast mailes, bet tad tomēr atradu pārsvarā mazus asarīšus, kas bija ļoti labi, jo gāju uz asariem!
Ezerā fiksi nolaidos ar spiningu pa līdaku vietām - nebija ne uzsitiena! Tad laidu uz Daugavu pēc asariem! Daugavā laivas diezgan daudz, visi vairāk uz juras pusi un dziļumā. Es atkal nostājos zināmā vietā un jau pēc pusminūtes man laivā bija pirmais strīpainis!
Strīpaiņi turpināja nākt ārā baigi raiti, bet pārsvaā uz mailēm un visvairāk zem laivas uz bumbiņu. Ar spiningu noķēru vien dažus. Mailes spiningam iekabināja vienā setā Ilgi vai neilgi es tur pavilku tos asarus, bet sāka beigties mails un arī apnika, jo lielo jau nebija. Izdomāju pablandīties pa Daugavas plašumiem un pameklēt vietas. Šur tur pa asarim dabūju, bet tas arī viss. man arī pietiek. Izbēru lielāko daļu loma pār bortu, atstāju padsmit asarus, ko uzcept un laidu garāžas virzienā! Sanāca braukt pret vilni un izkratīties dabūju riktīgi. Sajūta kā ērzeļa mugurā, bet toties ātri! Drīz vien jau biju pie garāžām, un klāt bija arī Gulbju famīlija, kas man tagad apciemo visos ūdeņos
Cope šodien patika, vālēt ar 5zirgiem man arī patika! Ja vēl vējš būtu nedaudz mazāks un trāpītos kāda līdaka, tad vispār būtu ekselenti, bet visu jau nevar gribēt, tāpat bija super!
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)
Marti - iekšēja viņam bāka un var pievienot ārējo. Ja neuzrauj uz glisi, tad arī pūsli ātrāk par 15km/h nedzen uz priekšu, bet kā tiek gliserī, tā vairs nav vaga aiz laivas un ātrums var sasniegt 25km/h! Tikai pareizi jāapsēžās un mantas pareizi jāsaliek. Bet to jau visu var atkost pirmajā reizē kā jāsēž un kā mantas jaliek. Viens ar tādu ātrumu var paņemt lielus plašumus un ejot gliserī arī benžu ņifiga nerij, jo laivai nav jāstumj ūdens un motoram nav jātaisa bezjēdzīga vaga. Skauž tagad, ka man nav tāda motora Ar elektro vairs negribēšu braukt
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)
es varu kaut vai kā titānikā nostāties purngalā, bet tolka nekāda
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)
Skauž tagad, ka man nav tāda motora Ar elektro vairs negribēšu braukt
Es atkal esmu vēl joprojām priecīgs un ar prieku sēžos laivā, ka man ar J0ni ir tāda opcija kā elektromotors jo airus gan nu nekādi mums neceļas rokas ņemt, ja vien nenākas ņemt piespiedu kārtā... Lai arī ir braukts ar jaudīgāku motoru(tiešām bij feini jo ātrums aizrauj gan jau Jutrix mani izvizinās), tomēr pagaidām pēc tāda nejūtu vajadzību jo tajās vietās, kur braucam copēt palielam var ļoti labi iztikt bez šiem ātrumiem jo mēs jau vairāk cenšamies ganīties gar zālēm kur tās līdakas mājo.. Jūs kuri pa Daugavu tiem viennozīmīgi šie Zs ir no svara.
Je6ka - nav jau tik traki, tas bija domāts joks. Varu gan airēt, gan ar elektromotoru braukt - nav problēmu! Bet nu jā, mūsu galā benzīnniekam baigās priekšrocības, sevišķi ja aiziet gliserī. Viens divi un jau ezerā, apnīk - viens, divi trīs jau Buļļupē vai Vecdaugavā......var aptvert lielākas copes platības vai vienkārši paceļot pa ūdeņiem Bet galvenais jau paliek pats copes process, pofig kāds motors laivai galā un vai vispār tas tur ir
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)