baltkrievijas preču veikalos pievedums. pieejami dažādi čuguna izstrādājumi. dažāda izmēra parastās pannas, vok pannas/bļodas, ugunskura katliņi. nav lēti, bet tīra manta tas jums nav nekāds alumīnija sakausējums. katliņi ugunskuram: 10L ar baltu emaljētu iekšpusi ~50 LVL, bez emaljas ~40 LVL, 6L bez emaljas 28 LVL.
Pavadiņa ir kā prezervatīvs. Bez - riskanti, bet baigais kaifs!
Nevaru saprast es varu sēsties pie stūres, vai nē? A vajadzētu
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)
Latvijā arī ir sprāguši minerālmēsli. Senos laikos atveda ar vagoniem, izbēra stacijā zem klajas debess. A šie sacietēja. Atsauca zaldātiņu rotu ar laužņiem. Bet baigi grūti sadalīt. Tad pielika nedaudz spridzeklīti, lai sadalītu. Nu ivsjo...rota pagalam. Laikam tas bija amonija nitrāts. Slāpekļa minerālmēsli.
a es rītā braukšu uz Gulbeni!!! dzeršu alu, iešu pirtī un makšķerēšu (sasodīti nelikumīgi) es laikam esmu baigais kretīns, bet pāris reizes gadā es alkstu nelikumības...nekad gan neko neesmu noķēris, bet tas nemaina faktu
Ritens gar zem', pats gar zem', pill mut a zem' - viss zob a pa zem'..!!!
Sveiki Vajadzīgs steidzams padoms Manam "kuģim" nobeidzās sajūgs - pedālis viena brauciena laikā kļuva mīksts un pagalmā iebraucu jau tikai ar starteri :-( Veči servisā saka, ka reāli pie vainas ir izspiedējgultnis, kas obligāti jāmaina. Tālāk vēl stingri rekomendē mainīt sajūga kurvi, disku un arī 2 mastu spararatu (maxā ap 500Ls)
Vai ir kāds viedoklis par daģākās detaļas maiņas nepieciešamību?
Sveiki Vajadzīgs steidzams padoms Manam "kuģim" nobeidzās sajūgs - pedālis viena brauciena laikā kļuva mīksts un pagalmā iebraucu jau tikai ar starteri :-( Veči servisā saka, ka reāli pie vainas ir izspiedējgultnis, kas obligāti jāmaina. Tālāk vēl stingri rekomendē mainīt sajūga kurvi, disku un arī 2 mastu spararatu (maxā ap 500Ls)
Vai ir kāds viedoklis par daģākās detaļas maiņas nepieciešamību?
Help!!!!!
Esi pārliecināts,ka tas ir sajūga defekts?Varbūt sajūga darba cilindrīts,vai tormozuhas trūkums sistēmā.
p.s. Izspiedēja gultnis parasti pirms nobeigšanās rada dīvainas skaņas-žvadzēšanu.Darba cilindrītim manžeti izspiest ir kā div pirksti aprasināt-tas var notikt jelkad.Servisā var sastāstīt visādus brīnumus.Galvenais ir piķi noplēst.
Šobrīd uzklausu viedokļus, lai rīt no rīta būtu gatavs uz vietas runāt. Pagaidām gan šie veči nav darījuši neko lieku, bet nu jāčeko ir.
Tas viss ir par copi, jo ši ir mans copē braucamais auto!!! Nebūs auto, nebūs copes :-( Vienīgi grāvī, kas tepat manas ielas malā, varēšu ko mēģināt noķert
Man bija pagājušogad aprīlī, kad braucām uz copi, tad pazuda sajūgs. Arī palika mīksts pedālis un sajūga nav. Atpakaļ ceļš bija interesants, sevišķi iebraucot Rīgā un ķerot zaļās gaismas, lai nav jāstājās. Jo iedarbināt varēja tikai ātrumā uzreiz. Karoče domāju, ka esmu ieberzies uz lielām naudām, bet izrādās, ka vnk bija beidzies sajūga šķidrums. Nekad tajā bāciņā nebiju pētījis līmeni. Tā arī netika gudri servisā pa kurieni viņš bija izsūcies, bet cilindrīši jāmaina nebija, man tikai uzpildīja bačoku, izsūknēja gaisu un viss čikiniekā.
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)