Labs rīts! Gribu pajautāt - vai braucot jūrā motors kaut kā speciāli jāsargā? Tas ir, cik ļoti jūras ūdens ietekmē motora detaļas? Caurules, blīves u.t.t.? Vai Baltijas jūras ūdeņos sāls daudzums ir niecīgs un motoram nekādi nekaitē?
Īsti nezinu....esmu tikai ar elektro un zāles pļābvēja motoru bijis jūrā un pa reizei, tāpēc grūti pateikt...
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)
Gribu pajautāt - vai braucot jūrā motors kaut kā speciāli jāsargā? Tas ir, cik ļoti jūras ūdens ietekmē motora detaļas? Caurules, blīves u.t.t.? Vai Baltijas jūras ūdeņos sāls daudzums ir niecīgs un motoram nekādi nekaitē? doma
Kaut kad sen, kad laivai Progress-2 tika pielikts motoriņš Vihrj 20zs, tad braukt pa jūru, vai ezeru nebij nekādas starpības, motors kalpoja labi, neatkarīgi no jūras vai upes, ezera. Njā, toreiz izbraucot līcī ar motoreni tā laika robiņiem vajadzēja papīrus uzrādīt. Motors, kā motors, bija citas šaizes, bet ne mūsu jūriņas iespaids. Baltijas jūras ūdens ir tik mazsālīts, ka tajā mitinās arī saldūdens zivtiņas - zanderi, ālanti, asari utt...
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)
Es personīgi dikti nesekoju dzinēju cenām līdz, bet man šīs šķiet labs piedāvājums, tāpat šķita laba cena toreiz pieciniekam, kad pirku! Nesaku, ka īpaša, vai "grandioza", bet manuprāt laba cena un labs piedāvājums!
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)
Vēl - Suzuki 20zs ar efi plaukta cena ir tikai 40 eur vairāk: http://motorlaivas.lv/index.php?id=88&pid=101&cid=84 Suzuki galīgi nav sliktāks par Mercury, ja ne labāks. Pie tam pretī tiek likts efi un tas ir par nieka 8 kg vieglāks nekā Mercury.
Tā es domāju
Pavadiņa ir kā prezervatīvs. Bez - riskanti, bet baigais kaifs!
Un vēl es domāju, ka šiem konkrētajiem 20zs motoriem tiek "likta akcijas" zīme, jo jaunajiem 20zs Mercury motoriem arī būs elektroniskā degvielas iesmidzināšana. Un nez vai jaunie varēs maksāt daudz vairāk, jo Suzuki jau tirgo tādus par līdzīgu cenu. Tohatsu jaunajiem dzinējiem arī būs elektroniskā iesmidzināšana 20zs motoriem
Man bija (vēl pāris dienas būs) Tohatsu 20zs karburatornieks un es gribētu labāk ar efi... Atkrīt visa tā čokošanās un piegāzēšana pie auksta un karsta motora, kā arī degvielas ekonomija labāka.
Pavadiņa ir kā prezervatīvs. Bez - riskanti, bet baigais kaifs!
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)
Tā kā pēc lielām pārdomām izpīpoju, ka manos tuvāko gadu plānos tomēr dzinējam ar distanci vietas vēl nebūs, svārstoties starp Merku un Tohatsu apstājos tomēr pie otrā. Kāpēc? Pats līdz galam nezinu. Bija arī domas par Suzuki ar efi, bet (atkal bez īsta pamatojuma) mazliet trūkst ticības šiem. Vismaz par Tohatsu ar efi cik teica, cena būs mazliet lielāka kā karburatorniekiem un vismaz man mazliet bail no jauna produkta, kuram droši vien pirmajā gadā uz lietotājiem izķers šādus tādus gļukus un pieslīpēs. Tā kā būsim raustīt karburatornieku ar visiem tā plusiem un mīnusiem.
Ja veiksme pagriež tev mugurpusi - izmanto situāciju, noliec to!