Savam 5zs Mercury visu laiku lēju 95benzīnu. Jau pavasarī pamanīju, ka bākā ir dažādas nogulsnes. Toreiz iztīrīju. Tagad atkal nācās tīrīt, jo uz maziem apgriezieniem motors sāka slāpt. Šoreiz biju dikti pārsteigts, cik daudz nogulsnes bākā uzradušās no pavasara. Bail iedomāties kas darās auto bākā. Katrā gadījumā laivas motoram es pāreju uz 98-to benžu
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)
visu laiku lēju 95benzīnu. Jau pavasarī pamanīju, ka bākā ir dažādas nogulsnes. Toreiz iztīrīju. Tagad atkal nācās tīrīt, jo uz maziem apgriezieniem motors sāka slāpt
Man bija tieši tāda pati ķibele. Kopš sāku liet 98, nekas tāds nav bijis. Bet es tagad arī papildus sietiņu izmantoju, lejot benzīnu...
Vakar uztaisījām apkopīti motoram. Tika nomainītas eļļas gan motorā, gan bākā! Bāciņu skalot nevajadzēja, kopš esmu sācis lietot 98benzīnu - viss tīrs! No 95, gan krājās kaut kādas nogulsnes, diezgan regulāri!
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)
Nedaudz sašķobījusies ticība mazajiem Mercury motoriem Šosezon nobeidzās Zivnieka 6zs Mercury, kas nebija vecs un pirms Latvijas kausa arī manam 5zs(pirkts 2017.gadā jauns) kaut kas notika. Braucot noslāpa. Ir pazudusi dzirsktele. Līdz laivu centram uz apskati vēl nav aizgādāts, vaina nav noteikta. Ceru, ka šonedēļ sanāks aizvest, tad zināšu kas par šaizi. Bet nu fakts paliek fakts. Mazajiem Mercury dzinējiem, manās acīs, reputācija ir pabojāta
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)
Nezinu. Iespējams. Sveces vaina tā nav. Kad sanāks aizvest un zināšu šaizi, tad jau pateikšu kas par vainu
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)
Īsti nepateikšu. Kaut kas tur nobloķējās tā, ka kāju pat normāli nevarēja noņemt. Un viss esot sācies no tā, ka nedaudz dzenskrūve esot bijusi uzdauzīta un meta. Karoče tas motors nobeigts un norakstīts, cerams manam nebūs baisā skāde
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)
Ja jāizvēlās starp 5zs un 2.6zs, tad labāk 5zs motors, jo braucot vienam(atkarīgs protams no laivas) var dabūt glisi. Un tas jau ir cits ātrums plus benzīna ekonomija Bet vai vajag pirkt Parsun? Ir kam iet un nav problēmu, tomēr ļoti daudziem ar šiem motoriem ir problēmas. Ķīna vēl nav tik labs motoru ražotājs. Es vairāk ieteiktu padomāt par kādu citu brendu, bet viss viss atkarīgs no paša vēlmēm un finansēm!
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)
Selva nav no populārākajiem, bet nekas dikti slikts nav dzirdēts par šo, atšķirībā no Parsun
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)