Vai Rīgā, vai kādā citā pilsētā ir kāds veikals, kurā uz vietas mēdz būt motora augšējais korķis ar gaisa ventīli? Sanāca pazaudēt Cik apzvanīju, visur jāsūta un jāgaida ap divām nedēļām, bet uz vietas nekur nav.
Uz vietas nebija nekur, jo apzvanīju visus, pat internetveikalus. Bet korķi dabūju. Sarunāju ar pārdevēju uz vietas, ka šis paņem no motora, kas ir veikalā un pēc tā, kad atnāks pasūtītais, tad uzliks atpakaļ. Neteikšu gan kur, negribu, lai viņš pa mizu dabū, bet ja runā, tad sarunāt visu var! Varēs atkal laist uz copi!
Sestdien motoram tika veikta apkope. Šoreiz nevedu uz servisu, bet izmantoju Zivnieka palīdzību. Ar skrūvi, lai nolietu veco eļļu gan dabūjām pačakarēties! Bākā pa ziemu biija palicis benzīns un bākas apakšā bija izveidojušās tādas nogulsnes, kā nelielas granuliņas. Tāpēc bāka arī tika noskrūvēta, iztīrīta un vecais benzīns tika noliets! Goda aplis pēc akopes veikšanas noritēja bez misēkļiem!
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)
Nē. Jo meistars(Zivnieks), teica, ka vajagot reizi divos gados mainīt, bet man pagājušā gadā bija mainīta!
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)
Skaidrs. Es pēdējās apkopes arī pats taisīju un tieši mainot kājā eļļu, domāju, ka laikam nevajag pat katru gadu to darīt. Vizuāli un uz tausti vis ir ok. Laikam viss atkarīgs cik daudz brauc, bet cik zinu Zivnieks un Parcopi motoru izmanto gana daudz un bieži... Nākamgad nemainīšu kājā, mēģināšu arī katru otro gadu!
Pačekot jau var, bet mainot reizi divos gados no emulsijas nav ne smakas bijis. Man liekas, ka tas lielajiem motoriem aktuālāk. Pagājušo gadu aizvedu uz pilnu apkopi, kur sasmērēja arī visus mezglus, iztīrīja degvielas sistēmu un šogad noteikti izlīdzēšos ar tikai motora eļļas nomaiņu. Nākošgad, tad ķersies atkal nopietnāk klāt.
Ritens gar zem', pats gar zem', pill mut a zem' - viss zob a pa zem'..!!!
Labāk tomēr apkopi taisīt pēc, nevis pirms sezonas. Kājā, ja blīvslēgi dzīvi, eļļa būš normāla arī pēc trīš un četrām sezonām, a ja tur būs ūdens, arī pa mēnesi var tikt pie garda remonta, īpaši jau pēc ziemas stāvēšanas aukstumā.
Ja veiksme pagriež tev mugurpusi - izmanto situāciju, noliec to!
Labāk jau ir pēc sezonas, bet tā sezona parasti ievelkas gandrīz līdz jaungadam un tad ar vēl īsti nevar saprast kas būs ar laiku un tā arī sanāk, ka apkope tiek uztaisīta pavasarī.... Man motoram tikai trešā sezona tagad būs, piedevām pirms pagājušās sezonas apkope tika veikta sertificētā vietā, tā ka nedomāju, ka kādas problēmas varētu būt ar to, ka pēkšņi ūdens kājā varētu rasties. A motoram eļļa tagad svaiga un no bākas nogulsnes izdabūtas! Pēc sezonas(ceru, ka pēc, nevis atkal pavasarī), tad gan atkal apkopi veikšu pie sertificētiem masteriem
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)
Kad manam pirmajam 2.5hp merkam sāka saļņiks puņķoties, kopš pēdējās eļļas maiņas bija kāds mēnesis-pusotrs nobraukts (tā gan bija 4. vai 5. sezona), kājā bija maktena zapte ar pamatīgu ūdens piejaukumu, kas varētu novest pie nesmukumiem.. Jā, ja viss ir kārībā, tad var nemainīt kaut piecas sezonas, bet tas ir vienīgais veids, kā būt drošam, ka viss ir labi.
Ja veiksme pagriež tev mugurpusi - izmanto situāciju, noliec to!
Karoče, ja kaut kas notiks(tfu, tfu, tfu), tad visas pretenzijas būs pret Zivnieku
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)
Tagad no savas rūgtās pieredze ar motoru, noteikti pārbaudīšu un pa jaunam ieeļļošu motora kustīgos mezglus arī sezonas laikā. Motors Tohatsu 30hp Mana sāpe bija tajā, hidrauliskam trimam ar laika zobu bija noķīlējis augšējais šarnīrs, un pienāca tas brīdis, ka noķīlēja tā, ka laižot lejā dzinēju nolūza hidraulikas štoks un lūztot sasita arī korpusu hidraulikas motoram. Remants ļoti dārgs, jo lietotu detaļu nevarēju atrast, jauna ap 1500 EUR. Tagad gan pasūtīts jauns dzinējs Mercury 50hp, šim noteikti pievērsīšu vairāk uzmanību un pačekošu līdz.
QuoteBabūns ()
Vai motora kājā arī mainīji eļļu?
Par ūdeni motora kājā, šo gan noteikti vajadzētu pārbaudīt katru rudeni, pirms ziemas un nomainīt. Jo uztinot zāles vai kādus citus mēslus uz skrūves var nedaudz bojāt blīvslēgu reduktoram, tādējādi reduktorā tiek ūdens un ziemā mīnusos tā zapte sasalst un var saplēst reduktoru. Nomainīsi eļļu redoktorā pirms ziemas, būsi 100% drošs, ka viss kārtībā un droši var braukt ūdeņos.
Drīz būs pieejams pārdošanā rūcošs Tohatsu 30hp ar visu vadību, tik jāmaina hidrauliskais trims.