Vairs pat pēc Progresa neizskatās. p.s. cik atceros, tad Progresiem kādreiz bija rūpnīcas noteikts max motora zirgaspēki. Nudien neatceros cik, bet šķiet 30 vai 40. Tie gan attiecās uz tā laika tjipa Vihrj motoriem (20, 25, 30 zs). Zinu, ka ar Progress 2 laivu mauca ar 2 motoriem, katram pa 20 zs. Bet kā ir īstenībā, lai visas kniedes neizlidotu, nezinu.
Ja man būtu jāizvēlas motorene, tad vainu divkorpusu plastmasene, vai alumīnijs. Citus variantus neizskatītu.
Nekas parocīgāks par pūsli vēl nav izdomāts. Atkrīt ielaisšanās tikai no slipiem, jo vajadzības gadijumā var ari aiznest. Un mazums kādreiz iznāk "ieņurkot", vismaz uz ūdens paliek.
Atliek tikai piekrist. Nu bet ja ir zināms akvatorijs, vai ir laba uzparikte, ko iesiet autiņam pokoļā, tad jau var jemt arī kuteri. :) p.s. Progress arī 70-80 gados saucās kuteris, nevis laiva.
Progresā ir ērtāk. Bet tā kā daudz braukāju riņķī un neesmu piesiets pie vienas ūdenskrātuves, tad izvēlos pūsli. :) Pārsvarā pārvadāju uz piekabes. Bet kā jau iepriekš minēju-ne visur ir slipi.
Nu progress jau ir ērta laiva. Ar citām īpaši salīdzināt nevaru. Pūslim ir savas priekšrocības, bet kratīšanās viļņos ir mīnuss. Reizēm krata Daugavas viļņos tā, ka nemaz vairs negribas glisēt, jo iekšas lien pa muti ārā. Katram savi plusi un mīnusi. Atbildot uz Babūna jautājumu, domāju - ka cena sanāk plus/mīnus vienāda galā. Jāizvēlās kas pašam šķiet interesantāks un ērtāks variants!
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)
Boroda - nelielas korekcijas ;) Dadzītim nav Progress. Progress 2 un Progress 3 bija paredzētas ar vienu motoru, bet Progress 4 jau bija ar stiprinātu un paplašinātu tranci diviem 30nieku vihriem :) Un Progresam 4 ir savādāks purngals - nav vairs tik strups, labāk šķeļ vilni. Pārbūvēšana manuprāt ir vairāk kā hobijs un patikšana ķimerēties. Domāju, ka liela finansiāla ieguvuma tur nav. Pēc paša pieredzes
Pavadiņa ir kā prezervatīvs. Bez - riskanti, bet baigais kaifs!
Marti, tā kā es nezinātu šķirbu starp otro un ceturto Progresu. Man bij otrais, nodots lietošanā no 12 g vecuma. Ar 20zs motorīti. Bet braukājam arī ar jauno ceturto. Tam laikam bija Neptūns 23zs. Ar lielākiem zirgiem neesmu jājis. Bet ar ceturto vizināja slēpotājus. Ar otro un 20zs bija pagrūti izcelt, bet reizēm izdevās. :) p.s. Kas ir Dadzītim nezinu, jo viņa garadarbu nevar vērtēt sakarā ar vecajiem progresiem. Vizuāli perfekti.
Kam interesē viss par laivām un motoriem, tad šis būs noderīgs youtubes kanāls! Kanāls par laivām un motoriem Kanāla īpašnieks tāds "nedaudz gudrītis" ir, bet noderīgas informācijas tāpat pietiekami tiem, kas saprot krievu valodu!
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)
Tas brīdis ir pienācis, laiva ir tikusi pie jauniem kumeļiem. Nākamnedēļ Alūksnē tiks iesvētīts un tad jau LČ spiningošanā. Un septembrī jau tiekās Rīgas ūdeņos. Priekā un priecīgas visiem brīvdienas!