Reku otrajā maijā braucām četratā + suns laivā "Progres" ar "Selva" motoru. Laiva jau nu superīga un ļoti stabila, tādā pat dejot var Četratā ar suni laiva pret straumi attīstīja ātrumu 8-9km/h, pa straumei 11-12km/h. (ātrums skatīts ar GPS). Tas protams bija maksimums, uz pilnu jaudu jau visu laiku nebraucām. Laivas saimniekam šai laiva ir vēl viens jaudīgāks benzīna motors "Johnson", ar to laiva attīsta daudz lielāku ātrumu un ar diviem, trīs cilvēkiem mierīgi paceļās "gliserī". Toties ar "Selvu" ir ekonomiskāks variants un īstenībā pietiekami ātrs priekš copmaņiem
Zem sadaļas "Noderīga informācija" papildus makšķerēšanas noteikumiem, tagad ir atrodami arī "Ceļu satiksmes drošības direkcijā reģistrējamo kuģošanas līdzekļu reģistrācijas kārtība" un "Administratīvo pārkāpumu kodeksa" punkti, kuri attiecās uz pārvietošanos ar laivu pa ūdeni - kādi ir pārkāpumi un cik lieli par to ir sodi! Ir labi, ja makšķernieki zinās, kā un kādas laivas vajag reģistrēt, kā to izdarīt un kādi ir pārkāpumu veidi, pārvietojoties ar laivu pa ūdeni, un sodi par tiem!
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)
Sakarā ar šī rīta diskusiju ar Jutrix, gribētu iemest arī šeit info par laivām un motoriem. Iespējams vēl kādam tas interesē. Tātad par reģistrāciju un kuģošanas tiesībām. Laivai jāreģistrē, ja tā skaitās motorlaiva. Airu laivu arī var reģistrēt, bet tas nav obligāti. Laiva skaitās motorlaiva, ja tā pārsniedz 2.5m garumu un, ja tai pēc tehniskajiem datiem var pielikt dzinēju, kas pārsniedz 5zs. Tātad visas piepūšamās laivas, kurām uz transa rakstīts, ka var likt klāt jaudīgāku motoru par 5zs, ir jāreģistrē, jo tās skaitās motorlaivas. Par kuģošanas tiesībām. Tās ir vajadzīgas, ja motors ir jaudīgāks par tiem pašiem 5zs. Var braukt bez tiesībām ar motorlaivu, ja vien tai dzinējs nav jaudīgāks par 5zs. Tikko dzinējs jaudīgāks, tā vajag kuģošanas tiesības. Tātad teiksim, ja Jutrix pērk Dulkan laivu, kurai pēc tehniskajiem parametriem var karināt klāt 10zsmotoru, tad tā ir motorlaiva un viņam tā ir jāreģistrē. Bet, ja viņš neizmantos dzinēju, jaudīgāku par 5zs, tad tiesības viņam nevajadzēs.
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)