Piedošanu, ka es te no šejienes tik ilgi pazudis, bet biju atvaļinājumā un pie kompja tā arī nepiesēdos, brīvajos brīžos cīnijos pa garāžu un gatavojos sezonai. Iznākums šāds, pašam jau baigais prieks un lepnums, ka izdevās iecerētais, lai arī bija traki grūti. Paldies gan jāsaka atsaucībai Latvijas bobsleja federācijai ar kuru palīdzību tiku pie maketa pamatam.
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)
Dadzīša pārtaisītā, smukā laiva. Bildes godīgi nospertas no sociālajiem tīkliem!
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)
Man te jautājums tiem, kuri pērk vecās laivas un pārbūvē tās. Tagad tādu daudz. Vai tas naudas izteiksmē sanāk lētāk, nekā nopirkt jaunu, jau copei parocīgu laivu? Vai tas vairāk tīri hobijam(pašam patīk visu pārtaisīt un sakārtot) un ekenomiska pamatojuma tam nav? Vienkārši apsveru domu par jaunas laivas iegādi, tāpēc šādas pārdomas. Man primnārais šobrīd cena. Ja jaunu var nopirkt apmēram par tām pašām naudām, tad to, ka viss nav tieši tā, kā vēlos - to piecietīšu! Paldies jau iepriekš!
Šīm vecajām laivām ir viena liela priekšrocība - materiāls, vieglums, gaitas īpašības un reāla ilgmūžība. Kā arī iespējas pielāgot visu savām vajadzībām. Visbiežāk pārtaisītās laivas šķiet progress4. Ieguldījums droši kopā sanāks tāpat kā paņemt kādu plastmaseni, vai stiklšķiedru, ko es gan laikam neieteiktu, jo ja sāksies plaisas, tad tur būs auzas ar remontiem utt. Ja man būtu jāizvēlas motorene, tad vainu divkorpusu plastmasene, vai alumīnijs. Citus variantus neizskatītu.
Ritens gar zem', pats gar zem', pill mut a zem' - viss zob a pa zem'..!!!