Šovakar atkal biju sadomājis ar ričuku nedaudz pabraukt. Izgāju ārā, miseni iznest. No gaisa nāk sū... atkal norāvās man treniņš. Bet nu tā pat izgāju ar kājām pastaigāties, jo svētdienas vakaros maz cilvēku, vismaz nedaudz dabu var just, tas nekas, ka kapos. Es mirušiem netraucēju, viņi mani arī. Tā ka pastaigājos vnk pa savu piemājas dabas stūrīti. Daži km sanāca. No rītdienas mļin dārgais transports (jau no šodienas), neesmu iepircis braukšanas kartes vēl pa lēto - rīt vai nu ar kājām, vai pa dārgo - vot jāapdomā. Vēl varētu pa zaķi, bet man baigi nepatīk kasīties ar tiem kontrolieriem.... Tiem tagad noteikti dubultās algas..
Vecmīlgrāvī vispār autobusus sākuši apšaudīt. Tā, ka labāk min vien pedāļus
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)
Šorīt izbaudīju pirmo braucienu sabiedriskajā pa 1.15E. Nekas nav mainījies, tāpat uznāca nenormāls miegs un jau ap Sarķeni es krācu saldā miegā Kaut kāda mistika - jau no bērnības sabiedriskajā transportā nāk miegs, pat tad, kad esmu izgulējies.....un maksā cik gribi par braucienu
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)
Nezinu kā citur, bet Parīzē pērkot 10 vai vairāk braukšanas talonus ir jūtama starpība, nekā vienai reizei. Ja ļoti vajag varu noskaidrot precīzi. Un cik zinu, tad Oslo, tjipa metro veida, transportā it kā vajag biļeti, bet neviens nekontrolē, viss uz goda vārda. Londonas cenas neatceros, jo tur biju pasen un braucu tikai ar metro, vai špegoju kājām.