pagaidām esmu noskatījis kantori henrihs gāze - ganību dambī. viens respektējams lietotājs no volvokluba ieteica. bet gribējās vēl kādas versijas izdzirdēt.
Pavadiņa ir kā prezervatīvs. Bez - riskanti, bet baigais kaifs!
Man darba mašīna uz gāzi iet. Uz Liepāju un atpakaļ 18ls. Pa Rīgu nedaudz vairāk rij, par uzstādīšanu gan nav nekāda pieredze
Izstāsti viņam arī to, kā uzturēt kārtībā gāzes iekārtu, cik regulāri jāpielej eļļa utt Un vēl izstāsti pie cik nobrauktiem tūkstošiem motors būs izdilis. tām Corollām laikam pie 250-300 tūkstošiem varēja meklēt brīvu vietu kapsētā.
Protams katram jau nu delo hozaiskoe, es esmu PRET, tāpēc nerkomendēju. - Ja ražotājs nav paredzējis, ka dznējs tiks darbināts ar citu degmaisījumu, tad tas ne pie kā laba nenovedīs. Man ir bijis viens GAZix (ar gāzi darbināms auto) un kopš tā laika sapratu, ka vairāk nekad!
Bračka ielika arī savā Hyndai Sonata balonu zapaskas vietā. Nebija ilgi jāgaida, kā saņēmu zvanu, - čau, atved zapasku!
dadzīt izstāsti konkrētus piemērus ar konkrētiem autiņiem par Taviem negatīvajiem piemēriem. Tā izskatās - viena tante teica Nu i nolijis, sniega krietni mazāk, ja šitas būtu sasnidzis tad būtu tirsā
Nu jā, apkopes regulāras vajadzīgas. Zem pārsega ir bačoks, kura līmenim regulāri jāseko līdz, jo tas eļļo visu to gāzes mehānismu. Nobraukums laikam bija paredzēts 300000 tām darba mašīnām. Ez nezinu, es savai privātajai laikam ar neliktu, cita lieta, ja auto jau no rūpnīcas iznāk paredzēts darbināšanai ar gāzi. Es vienu brīdi apsvēru tādu domu, bet secināju, ka es nemaz tik daudz nebraukāju ar savu auto, plus nevar zināt kā tas patiks nebūt ne svaigajam dzinējam, paliks mazāk vietas bagažniekā(bez zapaskas braukt ar nav forši) un arī sākuma izmaksas iecirtīs baigo robu budžetā. Bet nu tā - ekonomija braukājot ļoti jūtama. Tīri degvielas izdevumu ziņā, baigi ātri atpelnītos ieguldījums. Tikai jāapsver cik ilgi grib ar to auto braukt, jo lietošanas mūžs dzinejām točna samazinās. Kaut kā tā. Un vispār - man universāls ar sāk palikt par mazu, jāskatās laikam būs busa virzienā
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)
šoreiz pilnīgi pretēji.... Tās, tantes, kuras investējušas pa pārsimts latu uz cilindru gāzes iekārtai, vienkārši nespēja atzīt to, ka neko ūber laba tā padarīšana ar gāzi nav. Citādi naktī negulētu un mocītos sirdsapziņas pārmetumos par izmesto naudu.
Labi runāšu konkrētāk: Man ir bijusi pietiekoši ciešas attiecības ar zaļajiem taksometriem, tāpēc nebaidos atzīt, ko iepriekš minēju un Aigars apstiprināja.
Man pašam bija Mercedes ar gāzi, regulāri bija iekārta jāregulē, auto negāja ne tuvu kā ar benzīnu. Papildus tam, bagažniekā vietu aizņēma balons, kas besī ārā. Bonusā saņēmu regulāru gāzes ostīšanu.
Par dzinēja jaudu: čomam ir 2007. gada Subaru Legacy Outback - 3.0 litri dzinējs ar gāzi. Reiz palūdza mani pastūrēt līdz Koknesei. Izlienu pretējā joslā uz apdzīšanu, ietopīju pedāli grīdā, bet šis sarēcās un knapi paātrinās. Apspriedāmies un atzinām, ka gāze nedod to jaudu ko benzīns vai DD. Tajā vietā es ar savu dīzeli sen būtu aizlidojis garām.
Marti, nav izslēgts, ka tuvākajā laikā arī gāzes cena tiks celtas. Jo to nevar pieļaut, ka dabas gāzes cenas LV ir zemākas par LT un EE.
Es nevienu necenšos atrunāt - es vnk nerekomendēju.
Šodien Dzimšanas dienu svin Kodeejs un Arvis. Man kaut kā tie abi vārdi liekas kopā
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)
jā, šitādas figņas par jaudām, un smakām arī dzirdēju, bet tas jau bija labu laiciņu atpakaļ...tagad cik zinu tad ar jaunās paaudzes iekārtām tādu probļemu naff...kā jau teicu, man visi paziņas ir ļoti apmierināti... viens no tiem starpcitu Bralitis - braukā smaidīdams darbā pieripoju ar gandrīzsievasmātes ford galaxy...te kolēģim tāds pats...šis prasa cik man gāzes patēŗiņš, es saku, ka man benzīnnieks, šis nosaka, ka es traka vāvere
par tiem 300 000km tas gan arī nav maz, bet domāju, ka tam ir arī sakars ar to, ka pēc tāda nobraukuma tās zaļās mašīnītes paliek bez savas plēves, paliek spīzdīgas kā jaunas un tiek tirgotas tālāk nost ar visu iekārtu bonusā... jebkurā gadījumā, kad pirkšu mašiņu, tad arī gāzi tajā likšu iekšā, ja vien minētās gāzes cenas nesāks kāpt debesīs...
Ritens gar zem', pats gar zem', pill mut a zem' - viss zob a pa zem'..!!!
ja vien minētās gāzes cenas nesāks kāpt debesīs...
Debesīs varbūt ne, bet sāks kāpt gan
Es sev nākamo autiņu laikam tomēr dīzelīti pirkšu, pie kam man vajag kaut ko lielu un ietilpīgu, pavisam nopietni domāju par busiņu, bet ar tiem ir problēmas, ka tie ir nodzīti līdz kliņķim, bet jauns maksā pārāk dārgi priekš manis. Da i vispār man šodien TA beidzās Volviķim. Pagaidām kabatas tādas patukšas, izskatās, ka kādu laiciņu tam būs jāpavārtās pie mājās bez TA
Nez, es domāju tā. Ja mašīnu pērk lietotu un uz gadiem 3-4, tad labāk uzreiz pirkt ar gāzi un tiešām braukt pa lēto. Bet ja pērk autiņu jaunāku un ilgāku laiku, tad nopietni jāizvērtē, vai tiešām to gāzi vajag likt iekšā. Pie tam cenas tādas tiešām nebūs mūžīgi Bet katrs pats lai lemj
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)
No personīgas pieredzes. Zaļajai Corollai ik pa laikam kaut kāda gāzes smaka parādās salonā, neskatoties uz regulārām apkopēm. Iedodod pedāli grīdā, mašīna reāli raustās(esmu strādājis uz trim dažādām un tas ir visām), bet pie tā var pierast. Vajag lezenāk dod grīdā. Par jaudām nezinu, bet man man bija pāris reizes, kad gāzi izbraukāju sausā un braucu uz benzīnu - mašīna reāli labāk iet! Jūtami! Tas ir no manas pieredzes, cik man ar gāzi ir sanācis. Bet nu ceļa izdevumi atsver manuprāt visus mīnusus! Vismaz pagaidām
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)
gāzes cena vienmēr būs procentuāli tāda pati kā tagad pret benzīna cenu. tas saistīts ar izgatavošanas tehnoloģiju. ja kāps gāzes cena, tad proporcionāli pieaugs arī benzīna un dīzeļdegvielas cenas. zinu cilvēku, kas ar gāzi braukā daudz un jau vairāk kā 4 gadus. viņš ir ļoti apmierināts... zinu paziņu, kas nesen uzlika jaunās paaudzes iekārtu un arī smaids līdz ausīm. jaunajām iekārtām jaudas zudumu praktiski nejūt. esmu to pats iztestējis uz čoma audi. arī ar smakām nav problēmu jaunajām iekārtām, ja tā ir kvalitatīvi uzlikta.
līdzīgu aptauju veicu pirms ieviesām mājā zemes siltumsūkni un siltās grīdas. ko tik nevarēja dzirdēt no cilvēkiem, kuriem nav ne siltumsūkņa, ne silto grīdu no tiem, kam ir - dzirdēju tikai to labāko. riskējām un uzstādījām. pēc 3 gadu lietošanas varu teikt tikai to labāko
Pavadiņa ir kā prezervatīvs. Bez - riskanti, bet baigais kaifs!
lēmums jau ir pieņemts. gribējās tikai uzzināt sliktos un labos kantorus. bet tas laikam ir nereāli, jo šo ir tik daudz un vēl arī tas, ka visiem labi nebūs nekad. būs vien jāriskē.
Pavadiņa ir kā prezervatīvs. Bez - riskanti, bet baigais kaifs!
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)