Šodien biju aizbraucis kādu buti pamedīt. Rezultāts nav iepriecinoš, tikai 12gab. Izmērs labs, bija kādas četras maziņās, kuras tika atlaistas, lai sauc mammu. Bet tā, neskatoties uz nedaudz pastiprajiem vēja pūtieniem pie jūras, bušu pasākums izdevies. Man personīgi šāds ekstrēmāks laiks patīk labāk, nekā mierīga jūra. Tātad copēju netālu no Irbes ietekas, no 11-19, vēl vēlāk palikt neradzēju jēgu. Ēsma garnele, resnā tīģergarnele un karpas gabaliņi, reņģe nebija, jo nebi ku dabūt. Principā atšķirību pret ēsmu copē nemanīju, ta uz vīenu, ta otru, triplets vispār uz visām trim manām ēsmām. Zāle ļoti maz, 5izmēra piramīdu palēnam nesa ārā. Viss tikai tālā distancē ar brišanu. Vairāk traucēja celofāna maisiņi kuri pinās uz sistēmas. Cope jūrā feina.
Smukas butes! Vai iebrienot var aizmest tālāk? Un cik dziļi jābrien?
Iebrienot , vismaz es, aizmest tālāk nevaru. Iebrienot un izdarot metienu tikpattālu kā būtu metis no krasta, rezultātā mana ēsma atrodas tālāk jūrā. Bet tā nopietnāk, katru reizi jau jāvērtē situācija uz vietas, brist vai nebrist. Mans uzskats, ja brauc vismaz 100km uz copi, tas ir uz jūru, tad brienamais tērps jau nu bagažniekā jāiemet, pārējo manīs uz vietas. Šoreiz jūrā bija tādi drusku palielāki viļņi, kāda 20m krasta josla vispār seklums, kur vilnis skalojās, ta tik pamazām sāk palikt dziļāks. Tad notās vietas kur paliek dziļāks ar žvidzina, tā strādājot kauko salasīju. Mēģināju tāpat no krasta, vispār nekas.Šoreiz bez brišanas nevarēja. Pagājušoreiz staigāju gar krastu īsajos zābaciņos, metu līdz pirmajam sēklim un viss notika. Uzvilku tērpu, pamēģināju aiz sēkļa, bute tur nebija. Tākā toreiz nevajadzēja bradāt pa to jūriņ.
Neredzu nevienu iemeslu kāpēc būtu jābrien jūrā. Cik jau nu mana pieredze rāda, tad pārsvarā tie bradātāji bradā pa butēm. Iebrienot tos plus/mīnus 20-30 metrus, lai iemestu ēsmu itkā "tālāk" vairs nevar atvēzēties kā pienākas un precizitāte ari klibo. Bet katram savs. Tad jau es labāk nokomplektēju attiecīgu inventāru un nemokoties copēju "čībiņās". No krasta metu ~tikpat tālu cik bradātāji. Butēs braucot nobraucu turp/atpakaļ ~600km un nekad nav iešāvusies prātā doma, ka vajadzētu paķert līdzi vaideri. Cope ir atpūta. Bet, ja gribās "gaļu", tad noteikti lētāk būs zivju paviljonā. p.s. Za rybalku,chpoksh...
Urmaas, ir tomēr reizes, kad jābrien. Kā CL rakstīja - lai izvairītos no zāles. Pagājušo svētdien Irbē bez brišanas varēja zārdu sakraut no zālēm. Kad turētājus saspraudām jūrā patālu no krasta, aukla netika zāļu zonā un tādēļ bija vienmēr tīra. Un šo to arī noķērām. Blakus vīri bija bez tērpiem un tad nu mocījās ar pamatīgiem zāļu kumšķiem pie katra izvilciena.
Un alkoholu copē dzer tie, kuriem pati cope laikam nesagādā pietiekamu prieku. Vai arī tie , kuriem mājās sievas neļauj to darīt...
Butinieks Man galīgi nav nekas pret to, ka kāds brien. Es izteicu tikai savu viedokli. Daudzmaz izvairīties no tavas pieminētās situācijas var - pirms copes brauciena iemest lūriņu laika prognozēs un kartē. Bet kā jau minēju - katram savs.
Man ar tā baigi negribot sanāca trāpīt uz jūras copi,pēc laikapstākļiem izskatījās ka virs ovišiem vilnim vēl sestdien līdz pēcpusdienai nevajadzētu būt baigajam,tad arī naktī uz sestdienu startējām, lai ar rīta gaismu būtu izejas pozīcijās,visu ceļu laiciņš oki,tik kā uz kolkas šoseju uzgriezām tā lietus sākās,neesam jau no cukura,karoče nonākuši vietā -jūra mierīga neliels krasta vējelis-pirmie iemetieni atnes pa pārītim uz katras makšķeres-ēsma garnele,reņģe, distance tuvā ,uzaustot gaismai copes intensitāte apsīkst,kaimiņiem pa kādai tālā distancē pieķeras,man kaut kā īsti nerullējas,līdz kaimiņš piešķir slepeno ēsmu:)))tā arī notiekas-tipa kur garnelei un reņģei lika mīksto-pasniedzot pareizo ēsmu viss notiekas:)uz vakarpusi atkal sākās mazo lapiņu uzlidojums kuras lielākoties sanāca amnestēt,fināla rezumē 4.3kg- izmēru gribējās bišku lielāku,bet tāpat cope jūrā forša.Tā arī viļņus ,zāli un visādas citas herņas nesagaidījām, varēja vēsi līdz 100g svinus lietot.
Bušu festiņam visi gatavi? Zivniek, Urmaas - kā jūs brauksiet? Varētu kaut kā kooperēties! Savādāk, ja mēs divatā ar Borodu, tad padārgs ceļš sanāk
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)
Nu es droši vien ar Armandu, bet nu 4atā jau kaut kā varētu satilpināties..pagājušo gadu tas izdevās...tad gan mēs laikam braucām ar Tavējo, ne? Baidos, ka Armanda mašīnā mēs neietilptu... Beeet es toties 4dien braukšu butēs
Ritens gar zem', pats gar zem', pill mut a zem' - viss zob a pa zem'..!!!
Nu es droši vien ar Armandu, bet nu 4atā jau kaut kā varētu satilpināties..pagājušo gadu tas izdevās...tad gan mēs laikam braucām ar Tavējo, ne? Baidos, ka Armanda mašīnā mēs neietilptu...
Viņam Smārts, vai?
QuoteZivnieks ()
Beeet es toties 4dien braukšu butēs
Forši! Man līdz sačiem nesanāk. Sanāks sačos un vienu reizi pēc sačiem.....laikam
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)
nu viņam ir renault kaut kas nepārāk liels divatā braucot ar visām mantām ir tā, ka vēl trešo ietilpināt varētu, bet nu arī tad, ja nav jāņem līdzi teltis un visi citi brīnumi, kas mačiem vajadzīgi... tā kā Tavs volvo izklausītos labāks variants, ja vien šis ir darba kārtībā..
Ritens gar zem', pats gar zem', pill mut a zem' - viss zob a pa zem'..!!!
tā kā Tavs volvo izklausītos labāks variants, ja vien šis ir darba kārtībā..
It kā jau ir gan Četratā salīst var, un ceļš uzreiz uz pusi lētāks sanāk
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)