Šodien interesantu laivu redzēju ezerā. Divi pontoni un pa visu platforma uztaisīta. Izskatās gana stabila un gaita ar nebija slikta ar motoru. Viņiem pat jumtiņš bija, vismaz lietus nelija virsū
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)
Izrādās ar motorlaivu Krim, var pabraukt arī ar elektromotoru divatā un pat palielā vējā. Iekustās smagnēji, pēc tam slīd. Kur vēja nav, pat tīri braši slīd! Esmu patīkami pārsteigts!
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)
Krim - tiririm, progress the best!. Ja nopietni, tad ar kazanku ietu vēl labāk. Daudz jau nevajag, lai tik iegrime naf par dziļu, tad jau ies uz priekšu. Būtu trešais laivā, tad gan justu..
Tad jau jāizgrebj no puķika laiviņ un ar e-motorīt ies kā ar 5zirdzeni???
Nezinu kā būtu ar putika laivu. Toties zinu, ka salīdzinot pūsli ar progres laivu - e-motorīts progresu stumj ātrāk un ilgāk kā 3,5m pūsli! Pārbaudīts dzīvē.
Progress-2, ar 20zs vihrju, 2 pasažieri, bez bagāžas - max ātrums 35 km/h. Pilna laiva - tobiš 5 cilvēki - ap 20km/h. Benžas patēriņš 10litri stundā. Kad benža sāka maksāt 10 kapeikas par litru, tad mans sencis pārdeva visu kuteri ar visu stojanku. Pirms tam bija benža 4 kapeikas par litru. Tas tā - vēsturei. Atradīšu bildes - ielikšu.