VIETNES IZVĒLNE
Lietotāji: 0
Sakums » Raksti » Salidojumi

Atskats uz 7.parcopi.lv salidojumu

Ir noslēdzies nu jau kārtējais, pēc skaita septītais, parcopi.lv salidojums. Jāsaka, ka salidojums norisinājās jautrā un nepiespiestā atmosfērā. Bet nu īsumā par visu pēc kārtas.
Piektdiena pagāja gaidot vakarpusi, kad beidzot varēs braukt uz salidojuma vietu. Kad beidzot visi darbi bija padarīti un es biju jau mājās, tad sāku vākt kopā visas mantas. To, kā vienmēr, izrādījās vesela kaudze un mašīnu jau pa pusei piedzinu tikai ar savām mantām. Un tas vēl bija bez mantām un laivas, kas jāņem no garāžas :)
Bet nu gan jau kaut kā sarūmēsimies, tāpēc laidu vien uz garāžu. Uzcēlu uz jumta laivu un saliku pārējās mantas, tad laidu pie Spulgita. Viņš mani jau gaidīja un viņam mantu bija krietni mazāk kā man, tas priecēja. Ātri iekrāvām tās mašīnā un laidām pakaļ Borodam. Viņš ar jau bija lejā un viņam bija vēl mazāk mantu līdz. Boroda izrādās viskompaktākais :)
Tā nu trijatā startējām un salidojuma vietu, vēl tik pa ceļam piestājām bodē un nopirkām trūkstošo un drīz vien bijām salidojuma vietā. Skatam pavērās smuka vieta ar sakoptu apkārtni. Par cik tagad vakaros jau ātri paliek tumšs, tad uzreiz es uzcēlu telti un iekārtojām vietu, kā mums ērtāk. Pa to laiku jau zvanīja Chominsh un teicās, ka ir gatavs laist pie mums. Nu forši! Vieta jau bija iekārtota un tāpēc lēcu mašīnā un braucu viņam pakaļ uz Rīgas centru. No korķiem gandrīz izdevās izvairīties, tāpēc pēc kāda laika mēs jau bijām atpakaļ salidojuma vietā. Lai arī līdz tumsas atnākšanai bija palicis pavisam maz laika, tomēr ātri tika saštellēts fīdera kāts un drīz vien jau tika izdarīts pirmais iemetiens. Līdz tumsas atnākšanai kaut kāda zive uz fīderi bija pieteikusies, bet pusceļā tai palaimējās atkabināties, tāpēc lielums un suga nav zināma. Bet pretojās tīri labi, par ēsmu bija uzlikta kukurūza. Sāka palikt tumšs un copi neturpināju. Devos pie galda, kur vakara turpinājumā tika stāstīti makšķernieku stāsti un visādi citādi interesanti atgadījumi iz dzīves. Vakars ritēja jautri, bet laiks nepielūdzami gāja uz priekšu, tāpēc tika pieņemts lēmums doties pie miera, jo agri no rīta jau būs klāt citi salidotāji.
Jābilst, ka pa nakti teltī bija diezgan auksti, bet nakts tika pārciesta un pienāca sestdienas rīts. Sāka sarasties citi salidojuma dalībnieki. Atbrauca Ljubitex ar Dimu un Valēriju un J0nis ar Je6ku. Rīts pagāja diskusijās un visi gatavojās sacensībām. Kā nu kurš iesildās, bet izrādās, ka pēc nolikuma mači sākās tikai 10:00 no rīta :)
Pa to laiku mūsu kompānijai pievienojās Iesācējs un viens mans sens paziņa Kaspars ar kolēģi. Zvanīja arī Dadziic, ka laižas ūdenī arī ar kolēģi, bet kaut kur no blakus vietas. Pēc kāda laika atairējās arī Anatolijs, kurš paveica krietnu varoņdarbu un ar gumijas laivu atairējās no Ķengaraga. Tā nu rīta cēliens ritēja iepazīstoties, sarunājoties un dažiem arī copējot. J0nis pirmais varonīgi iemēģināja arī batutu :)
10:00 visi laidās ūdenī un mači varēja sākties. Par pašiem mačiem gan nav īsti ko rakstīt, jo zivis īpaši negribēja ķerties. Pie mēriem,un vispār pie zivīm, tika tikai daži. Ja pareizi atceros, tad mēra līdaka bija tikai Dimam un Dadziitim. Pirmajiem tas viss apnika Kasparam ar kolēģi un viņi devās prom. Pārējie pamazām sapulcējās krastā un pamazām sākās salidojuma neoficiālā daļa. Pēc kāda laika arī Anatolijs izdomāja airēties uz māju pusi un arī Dadziitis ar kolēģi. Aizbrauca arī Boroda. Vēlākā vakarā aizbrauca arī Ljubitex, Dima un Valērijs.Viscītīgāk visas dienas garumā cīnījās Iesācējs, bet veiksme viņam šoreiz bija uzgriezusi muguru un pie zivs viņam tikt neizdevās. Kad salidojuma neoficiālā daļa jau tuvojās savām noslēgumam, tad Je6kam un Aigaram dzima prātā fiksa ideja pārbraukt ar laivu uz Doles salu un paskatīties kas par tusiņu notiek tur :)
 Viņi pieparkoja laivu pretējā krastā un kāpa augšā skatīties kas tur notiek. Tur notika kaut kāds privāts pasākums un viņiem droši vien bija interesanti paskatīties kāpēc viņu kompānijā ir uzradušies divi dīvaiņi gumijas zābakos. Sākumā viņi neko neteica, bet kad Je6ka mēģināja nofilmēt viņu pasākuma, tad mums laipni tika aizrādīts, ka pasākums ir privāts, pēc kā mēs devāmies atpakaļ uz savu krastu :)
Vakara noslēgums pagāja mierīgi un pamazām visi devās pie miera. Šoreiz es izdomāju gulēt mašīnā, bet tas bija slikts lēmums - tur bija vēl aukstāk pa nakti, nekā teltī. Lai vai kā, bet tomēr pienāca rīts. Pamazām visi izlīda no savām guļvietām. No rīta mūs apciemoja Iesācējs, kurš bija aizmirsis vienu kārbiņu un bija atbraucis tai pakaļ. No rīta uztaisījām brokastis, paēdām un devāmies ūdeņos. Šoreiz Sausā Daugava izrādījās daudz devīgāka kā sacensību dienā. Jau drīz vien es tiku pie mēra līdakas un saņēmām zvanu arī J0ņa, ka viņiem laivā arī jau ir mēra līdaka un vēl kāda ir atkabinājusies + ir bijis zemmērs. Toties drīz vien vēl divas līdakas atkabinājās arī man, bet vēl pēc laiciņa Chomish tika pie savas pirmās līdakas uz spiningu savā mūžā. Viņa pirmā izrādījās 52cm gara zaļsvārce, ko viņš velkot domāja, ka galā ir zāļu kušķis :)
Vēl pēc laiciņa mums palaimējās tikt pie 1.3kg brekša kunga. Tad kaut kā cope pierima un arī laikrādis jau signalizēja, ka jādodās krastā. Tur pamazām tika sākts vākt kopā mantas, bet paralēli arī tapa zivju zupa. Tā tapa no Dimas ķertās līdakas un dažām raudām. Zupa izdevās tiešām laba! Ieēduši siltu zupu, savācām atlikušās mantas un varējām noslēgt salidojumu. Tā nu bija noslēdzies kārtējais foršais pasākums. Bija gan gana daudz diskusiju, bija gan cepumi, bija arī cope un zivis! Šādos pasākumos neko vairāk arī nevajag!
Pirms aizbraukšanas noslēdzu arī peldsezonu, tas bija gana atspirdzinošs pasākums :) Paldies visiem kas piedalījās un uz tikšanos nākamajos salidojumos!

Kategorija: Salidojumi | Pievienoja: parcopi (10.09.2012) | Autors: Aigars
Skatījumu skaits: 2570 | Komentāri: 7 | Birkas: Sausā Daugava, parcopi.lv, salidojums | Reitings: 5.0/4 |
Komentāru kopskaits: 7
7 martins_   (11.09.2012 11:06) [Materiāls]
Štrunts par zivīm, spēks ir batutā! dance
Kopumā - po ļubomu malači.. ja

6 kreisais   (11.09.2012 08:30) [Materiāls]
Pa skaisto! ja

5 jutrix   (10.09.2012 22:02) [Materiāls]
forši jums gājis ja alus
Chominsh - congrats! plaude

4 parcopi   (10.09.2012 21:56) [Materiāls]
Zivis bija. Vispār vieta patika! ja
Chominjam bikses tādas, a jūs :D
Diplomu 100% bija pelnījis arī Anatolijs, kurš dabūja noairēties ne pa jokam :)

3 marti   (10.09.2012 21:30) [Materiāls]
nu jonis uz batuta ir pelnījis vismaz diplomu :D ja
čomiņam pirmā līdaka bijusi liels pārdzīvojums, biksas slapas svilpo

2 ljubitex   (10.09.2012 21:23) [Materiāls]
Chominsh-apsveicu! plaude

1 ljubitex   (10.09.2012 21:01) [Materiāls]
Šoreiz vismaz zivis varēja redzēt! ja

100%" cellspacing="1
Pievienot komentārus var tikai reģistrētie lietotāji.