VIETNES IZVĒLNE
Lietotāji: 0
Sakums » Raksti » Salidojumi

8.parcopi.lv salidojums noslēdzies!

Nedēļas nogalē no 7.jūnija līdz 9.jūnijam notika kārtējais, nu jau 8.parcopi.lv biedru salidojums. Par vietu šoreiz tika izvēlēta Daugavas ūdenskrātuve. Bet nu par visu hronoloģiskā secībā no mana skatpunkta.
7.jūnijā man bija jāstrādā līdz 20:00 vakarā, tāpēc biju sarunājis ar pārinieku, ka atdošu viņam mašīnu jau ap 14:30. Piedevām biju sarunājis no viņa privāto mašīnu, ar kuru tikt līdz salidojuma vietai, jo manai mašīnai kaut kas noticis un var arī nedabraukt. Tā arī notika, ka ap sarunāto laiku atdevu mašīnu, tad braucu pie Anatolija, lai palīdzētu viņam ar laivu tikt uz Vecdaugavu. Pa ceļam no Anatolija iebraucām un paņēmām Jutrixu no darba. Drīz vien bijām jau rajonā. Es aizvedu Anatoliju līdz Vecdaugavai, bet Jutrix no garāžas sagatavoja līdz ņemamās mantas. Pč ilga vai neilga brīža, bet mēs ar Jutriz bijām mašīnā ielikuši visu, ko vajag līdz un bijām gatavi startēt. Pa ceļam iebraucām un paņēmām arī Spulgitu ar mantām. Viegli tas nebija, tā mašīna nav domāta braukšanai uz copi, Spulgitam pa aizmugures logu bija redzama tikai seja :D
Pilsētā pa to laiku sākās korķi, tāpēc tika izvēlēt maršruts caur Purvciemu, Ulbroku, Sauriešiem un Salaspili. J0nis, Je6ka, Stauts un Agris tikšanās vietā jau bija laicīgi. Mēs 15minūtes nokavējām. Pa ceļam iebraucām veikalā, nopirkām trūkstošās lietas un drīz vien jau bijām salidojumā vietā. Tur mūs jau priekšā gaidīja Dima, Ljubitex, Valērijs, Ashuks un divi suņi :)
Vieta skaista. Tiešām skaista. Sākam iekārtoties. Kas pūta laivu, kas cēla telti, kas jauca barības. Viss notikās, salidojums ir sācies! Likās, ka šādā vietā vajadzētu būt labai brekšu copei. Pie pirmajām zivīm laikam tika Stauts, bet tie bija zemmēra samēni. Tāds bija vēl arī Je6kam. Pie zemmēra līdakas tika Dima vai Valērijs(precīzi neatceros) un uz visiem vēl bija pāris pliči pirmajā vakarā. Nu štrunts ar to, vēl tak visas brīvdienas priekšā. Pacepām gaļu, pie ugunskura raisījās jautras sarunas, bet kaut kad jāiet tak pie miera, jo 7:00 ir starts sacensībām. 6:30 mani modināja J0nis. Viņam tas neizdevās :D Pat telts ripināšana un mēģinājumi izvilkt mani no telts aiz kājas, nepalīdzēja.
Tad nu 7:00 ar laivām startēja J0nis, Je6ka un Jutrix. No krasta viskareivīgāk bija noskaņots Spulgits. Ap 10:00 beidzot arī es biju augšā. Par cik laivas brīvas vairs nebija(ja neskaita Agra ar nolaisto gaisu), tad es sariktēju divas gruntenes un copēju no krasta. Sacensību vidu izdomāja dezertēt Ashuks :) Līdz sacensību beigām es neredzēju ne copi :) Es to neredzēju arī vēlāk :)
Sacensības beidzās, bet apbalvot īsti nav ko. Pie pāris pličiem bija ticis Spulgits un Valērijs, bet laiviniekiem nekā. Kā arī pārējiem, kas copēja no krasta. Diplomus tāpat kaut kā sadalījām, vietas piešķīrām un nolēmām, ka vajadzētu zivju zupu. Kas tas par salidojumu bez zivju zupas. Bet no kā lai taisa zivju zupu, ja zivju nav? Bet izrādījās, ka divas līdakas vakar Valērijam kaut kas bija atstājis no copmaņiem. Tad tās arī tika gatavotas zupai un klāt noķerti pliči. Zivju gatavošana tika uzticēta Agrim. Viņš ar saviem pienākumiem tika labi galā.
Zupu uzēduši un pusdienas ieturējuši visi gatavojas vakara copei. Tad uz kādu laiku atbrauca mans bērnības draugs Andža, kurš tūdaļ tika izmantots kā sūtnis uz veikalu :)
Tā nu jautri pavadījam laiku, kad uzzināju, ka man svētdien vēlākais 13:00 vajadzēs atdod mašīnu. Tik agri prom braukt vēl no salidojuma negribās, kaut arī necopēja. Tāpat labāk svaigā gaisā pie ūdens, nekā mājās telpās. Meklēju variantus kā varētu kāds nogādāt mani atpakaļ no Rīgas uz šejieni un mantas, jo cilvēki satilptu pa citām mašīnām. Variantus neatradu. Apbēdināja dažu cilvēku atrunu meklēšana. Nu tak negribi, tad tā arī pasaki, kāpēc vajag izdomāt kaut kādas neticamas atrunas! Bet nu tas lai paliek, salidojums turpinās un mājās jābrauc tikai rīt. Vēl ir iespēja atpūsties un arī iespēja tikt pie kādas zivs vai nu tagad vakarā, vai vēl rīt no rīta. Vakarā atkal bija pilnīga bezcope. Pamazām arī visi devās pie galda un tad jau pie miera.
Svētdienas rīts atkal saulains un foršs. Kārtējā pelde no rīta un tad jau jāizvelk makšķeres, kas bija pa nakti atstātas. Viena pat nav aiztikta, bet uz otras nav nekā. Ne barotavas, ne pavadas...... nezinu kāds vodolāzs pa nakti nogriezis barotavu :)
Zivju ziņā svētdiena ne ar ko neatšķīrās no pirmajām divām dienām. Bija necope. Piedevām drži vien pēc brokastu ieturēsānas jau bija jāsāk lasīt kopā mantas un jātaisās un mājām. Es , Jutrix un Spulgits aizbraucām pirmie. Pirmo Rīgā izsēdinājām Spulgitu, tad izmetu no mašīnas mantas un izlaidu ppie mājām Jutrixu un pats braucu uz Imantu atdot kolēģim mašīnu. Aizmugurē iemetu riteni, lai ir ar ko atbraukt atpakaļ. Te piezvanīja Chominsh, ka viņam vēl pēc dzimenes svinībām palicis daudz alus un gaļas, lai braucot šurp. Atdevu mašīnu un tā arī izdarīju. 40km ar velo un es jau biju Plostmuižā un Chominsh nebija melojis, ne par alu, ne gaļu. Bija tiešām feins afterparty pēc salidojuma un zivis pat redzēju vairāk kā salidojumā. Piemājas dīķis vismaz dāvājā pa kādai karūsai :)
Tā lūk norisinājās kārtējais parcopi.lv salidojums. Redzēs vai vasaras vidū organizēsimies vēl kādam salidojumam, bet uz vasaras beigām 100% būs atkal salidojums. Datumi visticamāk ierastie - septembra sākums. Bet iespējams, ka vasaras vidū ar vēl sabriestam kaut kur salasīties kā pagājušo gadu Engurē.
Paldies visiem kas piedalījās un par feino kompāniju! Ne asakas visiem!

Aicinām Jūs apmeklēt arī mūsu forumu http://parcopi.lv/forum/ , kur varēsiet uzzināt vēl daudz jaunas informācijas, vai arī pats varēsiet ņemt dalību foruma tapšanā, piedaloties diskusijās par visu, kas saistīts ar vēžiem un copi!
Kategorija: Salidojumi | Pievienoja: parcopi (11.06.2013) | Autors: Aigars
Skatījumu skaits: 2357 | Komentāri: 2 | Birkas: parcopi.lv, daugava, salidojums | Reitings: 5.0/2 |
Komentāru kopskaits: 2
2 Boroda   (11.06.2013 17:42) [Materiāls]
Pēc tāda salidojuma vēl 40km ar velo? :) Tas nozīmē, ka nākošo salidojumu jātaisa pie Chomiņa. :D
Grib viņš vai nē.... :D

100%" cellspacing="1
1 Bebrs   (11.06.2013 15:36) [Materiāls]
Tas (sa)lidojumos kaut ko arī kādreiz noķersiet? :D

Pievienot komentārus var tikai reģistrētie lietotāji.