VIETNES IZVĒLNE
Viesi: 1
Lietotāji: 0
Sakums » Raksti » Parcopi.lv raksti

Pirmās parcopi.lv sacensības bļitkošanā ir noslēgušās!

Ir pienācis 28.janvāra rīts un ar pirmo modinātāja signāla toni es lecu ārā no gultas. Beidzot! Beidzot ir pienākusi diena, kad varēšu uzkāpt uz ledus atklāt zemledus makšķerēšanas sezonu un beidzot ir tā diena kad notiks pirmās parcopi.lv rīkotās sacensības un šoreiz tās ir "Parcopi.lv kauss bļitkošanā". Piecēlies no gultas, es sāku pārcilāt visus vajadzīgos rīkus un likt visu kastē. Pārskatīju vai ir viss nepieciešamais sacensībām un sāku vārīt ūdeni, lai termosā sataisītu tēju. Tad nolēmu, ka jāzvana Jutrix un Briedim, jo ar abiem bija runāts, ka palīdzēs ar sacensību organizēšanu, bet .............neviens no viņiem necēla telefonu. Garastāvoklis nedaudz sabojājās, bet tikai nedaudz. Pa to laiku jau bija klāt Anatolijs, kurš bija noskaņots diezgan pesimistiski, jo dienu iepriekš viņam Vedaugavā zivis nebija ķērušās. Pie tējas krūzes pārrunājām ar Anatoliju topošās sacensības, kad zvanīja paziņa, ka jau ir piebraucis pie manas mājas un gatavs mūs nogādāt sacensību vietā. Pēc neilga laiciņa es  un Anatolijs jau bijām lejā un mēs varējām doties ceļā. Vēl pēdējo reizi centos sazvanīt savus draugus, bet nesekmīgi. Nu neko, devāmies ceļā. Pa ceļam iebraucām veikalā, nopirkām kādu cepumu un braucām uz Vecdaugavu. Kad braucām pāri dambim Vecāķos, man aizrāvās elpa un sirds sāka pukstēt straujāk - es ieraudzīju ūdeņus, kas bija klāti ar ledu. Un tas nozīmēja tikai vienu - beidzot tiks atklāta zemledus makšķerēšanas sezona. Priecīgu prātu izkāpām no mašīnas, paņēmām visas mantas, pateicāmies cilvēkam par to, ka mūs nogādāja sacensību vietā un devāmies uz starta vietu. Notīrījām solus un tad kāpām uz ledus, lai iezīmētu sacensību zonu. Pirmos soļus veicu diezgan piesardzīgi, piedevām kaut kas zem kājām nokrakšķēja un es raķetes ātrumā jau biju atpakaļ krastā. Tas ļoti uzjautrināja Anatoliju un viņš dabūja kārtīgi izsmieties. Devos uz ledus atkal, šoreiz jau ar vergu rokās. izdauzīju pāris caurumus un nomierinājos, ledus bija pietiekami biezs un izturīgs. Tad ar Anatoliju iezīmējām sacensību zonas robežas un devāmies krastā gaidīt sacensību dalībniekus. Vecdaugava šajā ziemīgajā 28.janvāra rītā izskatījās vienkārši pasakaini. Saulīte apmirdzēja sniegu, kas bija virs ledus un skats bija tāds, kā skaistā ziemas pasakā. Te mani dabas apjūsmošanas iztraucēja telefons. Skatos displejā un neticu savām acīm, zvana Jutrix! Viņš atvainojās, ka nogulējis un nebija dzirdējis telefonu un solījās drīz būt klāt. Tas uzlaboja jau tā labo omu un mēs turpinājām gaidīt dalībniekus. Pirmie parādījās Andrejs un Valdemārs un tūlīt aiz viņiem ieradās arī J0nis, Je6ka, Boroda un Marti. Labais garastāvoklis nu jau bija vienkārši izcils. Atkal tika ieraudzītas pazīstamās sejas un iepazītas jaunas un draudzīgas sejas. Pēc laiciņa mums piebiedrojās arī Raivis. Izskatījās, ka vairāk dalībnieki nebūs, tāpēc sarunajām, ka startu sāksim tieši 10:00, uzreiz pēc oficiālā reģistrācijas laika beigām. Kamēr gaidījām plkst.10:00, tikmēr pļavā tika atvesti zirgi. Divi no viņiem vēl bija mazi kumeļi un tie mums sastādīja kompāniju. Tā jautri tērzējot, laikrādis jau rādīja 10:00 un tika dots starta signāls. Visi dalībnieki draudzīgi devās uz ledus, krastā palika tikai Anatolijs, Jutrix un es. Pēc dažām minūtēm uz ledus devās arī Anatolijs, bet es un Jutrix sakārtojām balvas, un pārbaudījām visus pierakstus, lai viss būtu kā nākās. Jutrix bija uzņēmies, nebūt ne vieglo, operatora darbu, par ko viņam lielais paldies. kamēr mēs pārbaudījām pierakstus, pie mums bija piegājis viens no tiem kumeļiem un mēģināja visu pēc kārtas mums nofenderēt. te vienā momentā viņam izdevās paķert videokameras somiņu ar visu kameru un zirgs ar to zobos sāka bēgt no nozieguma vietas. Es skrēju viņam pakaļ, bet viņš vēl mēģināja man ar pakaļkājām iespert! Izrādījās kauslīgs fendermenzirgs. Par laimi, kamera pēc nelielas sprinta distances, zirgam kamera izkrita no zobiem un te nu es biju žiglāks par zirgu un pirmais to paņēmu. Zirga acīs es saskatīju visu, ko viņš par mani domāja. Pēc atgadījuma ar zirgu, sadalījām dalībniekus pa komandām. Par cik  viena komanda, kas bija pieteikušies neieradās, tad komandu mačiem tika pieteikta tikai viena komanda, kuru veidoja Je6ka, J0nis un Boroda. Tāpēc pārējie dalībnieki arī tika sadalīti pa komandām. Vienā komandā tika Raivis, Valdemārs un Andrejs, bet trešo komandu veidoja Marti un Anatolijs. Lai viņi nepaliktu mazākumā, šai komandā ierakstīju arī sevi. Es gan zināju, ka komandai labumu nenesīšu, jo sanāks dikti maz pašam pacopēt. Lai vai kā, bet sacensības jau ritēja un tāpēc mēs ar Jutrix arī devāmies uz ledus apskatīt kā tad dalībniekiem klājās. Gājām pie visiem pēc kārtas un visi sūdzējās par sliktu copi. Vienīgi Marti teica, ka noķēris normālu asari. Tā nu visus apstaigājām, ar visiem aprunājāmies un tad es nolēmu arī pats nedaudz pacopēt. Daži apgriezieni ar bori un es varēju atklāt zemledus makšķerēšanas sezonu. Jāsaka gan, ka nevienu copi es tā arī nesajutu. Kamēr makšķerēju uz ledus uzkāpa arī Stauts, kurš atbrauca paskatīties kā mums rit sacensības. Papļāpājām, pasmējāmies un iedevu Stautam arī nedaudz paraustīt, lai šis arī atklāj sezonu! Tad devāmies ar Stautu atkal apgaitā skatīties kā kuram sokās, bet mūsu pasākuma galvenais operators tobrīd diskutēja ar J0ni un iestiprinājās ar karstu tēju. Otrā apgaita pilnībā apstiprināja to, ka šodien Vecdaugavas asari galīgi nav pierunājami ķerties uz bļitkām. Un tie, kuri bija pierunājami, tie paši nedaudz tikai pārsniedza bļitkas izmērus. Sacensības ritēja savu gaitu, visi baudīja saulaino laiciņu, elpoja pilnu krūti ar svaigo piejūras gaisu un priecājās par dabas skaistumu. Tikmēr jau sacensību laiks arī tuvojās noslēgumam un es ar Jutrix kāpām krastā, lai sagaidītu sacensību dalībniekus ar lomiem. Un te viņi arī nāca. Sejā visiem bija smaids, kaut arī lomi bija niecīgi. Sākās svēršanas procedūra un pēc tam arī apbalvošanas ceremonija. Vietu sadalījums pirmajā parcopi.lv kausā bļitkošanā bija šāds:

Komandu vērtējums:

1. vieta VB (Marti, Anatolijs, Aigars)
2. vieta VAR (Raivis, Valdemārs, Andrejs)
3. vieta HVZ (Je6ka, J0nis, Boroda)

Individuāli labāko trijnieks bija šāds:

1. vieta Martins Vizbulis
2. vieta Andrejs Siherins
3. vieta Valdemārs Sosins un Anatolijs Suhobokovs

Tā nu sacensības bija noslēgušās, labākie noskaidroti un sezona atklāta. Visiem pateicos par piedalīšanos un dalībnieki sāka izklīst. Vēl kādu laiku mēs pārrunājām sacensību notikumus un tad arī devāmies uz mašīnām un uz mājām. Liels paldies visiem, kuri piedalījās un kuri atbalstīja savādākā veidā. Atsevišķs paldies Edukam, par šādu sacensību ideju. Jā, tieši viņš bija tas cilvēks, kuram ienāca prātā šāda veida sacensību rīkošana. Paldies Jutrix par to, pārvarēja savas bailes no ledus un godam veica operatora pienākumus. LIELS PALDIES visiem dalībniekiem! Dalībnieki sacensību bildes var saņemt, rakstot uz e-pastu parcopi@parcopi.lv
Tiksimies nākamreiz salidojumā vai sacensībās! Ne asakas!
Sacensību video

Aicinām Jūs apmeklēt arī mūsu forumu http://parcopi.lv/forum/ , kur
varēsiet uzzināt vēl daudz jaunas informācijas, vai arī pats varēsiet ņemt dalību foruma tapšanā, piedaloties diskusijās par visu, kas saistīts ar vēžiem un copi!

Kategorija: Parcopi.lv raksti | Pievienoja: parcopi (29.01.2012) | Autors: Aigars
Skatījumu skaits: 3493 | Komentāri: 17 | Birkas: rezultāti, zemledus makšķerēšana, bļitkošana, kauss bļitkošanā, sacensības | Reitings: 5.0/5 |
Komentāru kopskaits: 171 2 »
17 Anatolijs   (01.02.2012 18:58) [Materiāls]
Briedis, :D

16 Alberts   (01.02.2012 14:21) [Materiāls]
ja

15 Zivnovs   (31.01.2012 19:14) [Materiāls]
Interesanti bija apskatīties un palasīt :)

14 eduks   (31.01.2012 17:14) [Materiāls]
Briedi, mans domāt, ka tas "atvainojos" večiem no Tevs mazliet citās mērvienībās prasās ;) :DDD!...

13 Briedis   (31.01.2012 16:46) [Materiāls]
Ļoti atvainojos :( svilpo

12 Zorro   (31.01.2012 16:40) [Materiāls]
Feins pasākums izskatās! ja

11 kreisais   (30.01.2012 23:20) [Materiāls]
Skatoties video, liekas ka baisais vējš bijis :D Bet malači - tāds draudzīgs un foršs pasākums izskatās! ja

10 J0nis   (30.01.2012 22:50) [Materiāls]
Palīg, cepumus vairs nepiemini ne

9 jutrix   (30.01.2012 14:20) [Materiāls]
Foršs sacensību apraksts un pašas sacenes ja

8 marti   (30.01.2012 12:10) [Materiāls]
baigi noveicās taada
pasākums super!

1-10 11-17
Pievienot komentārus var tikai reģistrētie lietotāji.