Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)
Tiek izsludināts jauns konkurss "Jautrā copes pieccīņa"!
Konkurss pašiem izturīgākajiem, labākajiem, jautrākajiem un azartiskākajiem! Konkursa mērķis ir popularizēt makšķerēšanu un tās dažādību, kā arī trenēt reakciju un uzjautrināties! Konkursā dalību drīkst ņemt jebkurš šajā vietnē reģistrēts dalībnieks, bet savus spēkus konkursa disciplīnās var izmēģināt jebkurš interesents! Konkursa sākums 2010.gada 21.decembris, konkursa beigu termiņš ir 2011.gada 10.janvāris! Konkursa noteikumi: - Tiek izspēlētas piecas makšķerēšanas disciplīnas, savus labākos rezultātus fiksējam ar skrīna noņemšanas palīdzību un vēlāk liekam šajā tēmā kā bildes. Kopējais rezultāts ir visu piecu rezultātu kopsumma. Uzvarētājs būs tas, kuram būs visaugstākā rezultāta kopsumma! Uzvarētāju, protams, sagaida pārsteiguma balva! Iespējamas arī pārsteiguma balvas par atsevišķām disciplīnām, kurās parādīts ļoti labs rezultāts! Katrs dalībnieks drīkst iesniegt savus labākos rezultātus trīs reizes! Tāpēc, ja manāt, ka esat pārspēts, jums ir iespēja pārspēt to, kurš jūs ir pārspējis! Par disciplīnām: 1. disciplīna. Pagaidam, lai ielādējās spēle. Spiežam "Start".Tālāk viss notiek ar bultiņām. Uz augšu un leju tiek laista ēsma, bet pa labi un kreisi var vizināt laivu. Viss ir ļoti vienkārši! katra zivs maksā noteiktu naudas summu un jums jānopelna pēc iespējas vairāk naudas! Neaizmirstam piefiksēt rezultātu! 2. disciplīna. Pagaidam, lai ielādējās spēle. Spiežam "Play". Vadība notiek ar peli. Izvēlamies virzienu kur mest, spiežam peles pogu un turam, atkarībā no turēšanas ilguma ir metiena tālums. Kad parādās izsaukuma zīme, tad spiežam atkal peles pogi, tā zivs piecērtas, un tālāk velkam krastā sekojot, indikatoram. Neaizmirstam piefiksēt rezultātu! 3. disciplīna. Pagaidam, lai ielādējās spēle. Spiežam "Play game". Vadība notiek tikai ar peles pogu. Izvairamies no zābakiem, tie naudu dod, bet grūti velkās. Starp līmeņiem ir iespēja nopirkt labas mantas par savākto naudu! Lielās zivis dod vairāk naudas. Lādi ar var vilkt ārā.Neaizmirstam piefiksēt rezultātu! 4. disciplīna. Pārceļamies uz jūru. Pagaidam, kamēr spēle ielādējās un spiežam "Play Now". Ar peli mēģinam noķert kādu zivi un tad velkam to klāt kuģim. Bet nevajag pārāk ātri, tad norausies. Izpildam kvotu, tiekam pie nākamā līmeņa un turpinam vākt punktus! Neaizmirstam piefiksēt rezultātu! 5. disciplīna. Pēdējā disciplīnā pārceļamies uz ledus un mēģinam pabarot lāci. Spēle pie ielādēšanās uzreiz sākās. Spiežam peles pogu un turot to pogu varam regulēt ar peli ēsmas atrašanās dziļumu. Pogu vaļā nelaižam. Pogu jāatlaiž tikai tad, kad galā ir zivs. Lielākās zivis vairāk pabaro lāci!
Tādas lūk piecas makšķerēšanas disciplīnas! Lai veicās visiem dalībniekiem! Ja ir kādi jautājumi, tad jautājam privāti un nekautrējamies! Ja nezin, kā noņemt skrīnu, tad visvieglāk to izdarīt ar šīs programmas palīdzību. Atveram programmu, norādam, kur skrīniem jāsaglabājās un tad, kad vajag noņemt skrīnu(ekrānšāviņu), tad spiežam taustiņu "PrtSc". Tad tajā mirklī tiek noņemts ekrānšāviņš un noglabājās norādītajā vietā! Skrīnu var arī apgraizīt, lai redzams ir tikai rezultāta logs, bet tas nav obligāti! Ja nezin, kā forumā ielikt bildes, tad te ir atbilde! Vēlreiz visiem veiksmi! Labākie tiks pie balvām! Lai uzvar labākais!
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)
Zivnieks, Tu ar saviem rezultātiem aizbaidīsi citus dalībniekus
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)
Nu trešajā disciplīnā Tu esi, ne pa jokam, izšāvis! Laikam zābaki nemaz nav trāpījušies
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)
Kopā 74239 punkti! Es to trešo disciplīnu atstāju pēdējo, par cik paskatījos, ka tur visvairāk punktus lasa. Īstenībā man viņa apnika, nezinu....jums laikam dzelzs pacietība. Man tā mūzika un monotonā vilkšana jau ap 40.līmeni apnika. Tie punkti, ko fiksēju kā beigu rezultātu, man jau bija 61.līmenī. Tālāk speciāli sāku ākstīties un spridzināt ar dinamītu aizķertās zivis un speciāli nevilkt ne zābākus, ne zives. Ja varētu saglabāties un pēc tam turpināt, tad tur var kaut pusmiljonu manuprāt savākt, bet apnīk tā monotonā nodarbe un tā mūzikā sāk tracināt. Tā vairs nav izklaide Lai balva tiek kādam citam, kas ir morāli noturīgāks
Tev jau ar dzelzs nervi. Es neizturēju to trešo disciplīnu jau pēc 40.līmeņa Tāpēc konkurss ir pašiem izturīgājiem!
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)