Atvainojos par zīmējumu, bet vai kāds ir izmēģinājis velcējot šitos(nezinu kā tos nosaukt, bet veikalā esmu redzējis) stienīšus? Izskatās kā pildspalva ar atsvaru apakšā? Izskatās, ka varētu būt diezgan lēts palīglīdzeklis, lai nogādātu kādu ēsmu vajadzīgajā dziļumā virs grunts?
Neesmu spečuks, bet velcei manuprāt labāk pītā. Jūtīgāka un arī nestaipās - vieglāk būs "zacepa" gadījumā atbrīvoties. Teorētiski arī lielāku zivi var izvilkt, vienīgi izvadāt vieglāk atkal ar mono. Tomēr velcējot priekšroku dotu pītajai!
Quote (Koka_Klucis)
Atvainojos par zīmējumu, bet vai kāds ir izmēģinājis velcējot šitos
Hehe, labs zīmējums! Pats neesmu mēģinājis, bet man viens paziņa(viņš pārsvarā tikai velcē) regulāri izmanto šitās nūjiņas. Atsauksmes ļoti labas - varot uz netālu no grunts novilkt pat vismazāko vobleri(viņš liek peldošos, lai iet nedaudz virs grunts) un arī "zacepu" praktiski nav!
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)
Ar dowriggeru arī poperu var iedzīt 10 metros Nav piemērots zāļainos un seklos ezeros,cena ar nav maza.Yutubē ierakstot downrigger izleks kaudze ar video.
parcopi, Sveiki ! Kurš no šiem dzinējiem 2-takniekiem 6 hp ir tomēr labāks SUZUKI vai TOHATSU ? Un kāds degvielas patēriņš tiem ir. Jo tomēr divu cilindrīšu motoriņiem ir ilgāks resurs nekā viencilindru motoriem. Domājams dzinēju iegādāties lietotu. Gribu Jūsu viedokli dzirdēt par šiem motoriem.
Sveiki ! Kurš no šiem dzinējiem 2-takniekiem vai 4-taktniekiem 5hp vai 6 hp ir tomēr labāks SUZUKI ,TOHATSU vai MERCURY ? Domājams dzinēju iegādāties lietotu. Gribu Jūsu viedokli dzirdēt par šiem motoriem. Pārsvarā tiks izmantota velcei un pārbraucieniem upēs, ezeros un jūrā. Laiva Dulkan 290 DL.
es domāju, ka pofig kurš no viņiem, jo katram ir savs fanu pulciņš. slikts no viņiem nav neviens. tohatsu ir tas pats mercury, tikai citi nosaukumi uzlīmēti ņem to, kas labākā stāvoklī un par labu cenu. 4taktnieks būs ar mazāku vibrāciju, klusāks un drusku smagāks, kā arī nebūs jāčakarējās ar eļļas jaukšanu ar benzīnu. un likumsakarīgi 4taktniekam jābūt arī jaunākam.
Pavadiņa ir kā prezervatīvs. Bez - riskanti, bet baigais kaifs!
Interese par tiroles nūjiņu! Kā saprotu viņai vienā galā ir irplastmasas cilpa. Kā viņa riktīgi stiprinās esošajā auklā? Vai ar stoperiem no abām cilpas pusēm tiek nostiprināta caurejošā aukla, vai arī viss stiprinās pie tiroles cilpas? Tad kā tiek regulēts attālums no tiroles nūjiņas līdz vizulim, vai arī tas ir konstants lielums? Var būt kāds kas šo sistēmu pielieto var sīkāk izstāstīt?
Ziņojumu laboja marco - Svētdiena, 12.05.2013, 12:49