Labvakar. ka puisi ar plauziem? keras vai ne? vai dzivo dziluma?
Ja būs spēks un gribēšana, un ja laika apstākļi ļaus (nebūs ledus un mīnuss grādi), tad ap 18-20 novemberi vēl gribētos tuvējos ūdeņus pārbaudīt. Nu bedre izteikta tur nav, bet 5m arī ir dziļums. Varbūt kāda vobla trāpīsies.
Sīkos āķīšus man patīk siet tos, kuriem peciņa, nevis rimbulis. Bet katram savs, kā ērtāk, tā arī jādara. Galvenais ticība izvēlētajam variantam. RoginskisLV - tikai nepārspīlē ar pavadu resnumu. Es sākot fīderēt lietoju 0.18, bet sapratu, ka daudz foršāk ir 0.12, max 0.14. Tagad iepatikās no Milo "spoks", laba aukla, vismaz nepievīla pēdējā reizē. Un pats vēl pavadas sēju. Pirms tam tikai gatavās Salmo izmantoju, bet tur tik viens garums 70cm, citreiz vajag arī garāku. Ne asakas!
ieprieks biezi norava saplisa aukla un aki bija 0.18-.16mm lietoju
Sita laba aukla stipra..italu razot aukla ziema
Nesen atveda no vacija aukla cormoran cortest feeder 0.30mm 1200m Protams mono aukla labak par pita.. tad tomer pita un amortizators (ja zivis palielas), ja breksis ,karpa un vispar smukas zivis un aktivas zivis, tad man personigi labak monofila aukla patik, varu drosak cirst un mazak shodu
Labi nemshu Aki OWNER Chinta un Funa izmeri 10 un 8 nav jega aki izmeri 12 un 14 parak maza viegli noluza aki :D
Mani pagaidām pilnībā apmierina Milo Krepton Ghost aukliņa, kuru arī patstāvīgi izmantoju. Ja nu tomēr tā ir izbeigusies un nav iespēja iegādāt jaunu, tad parasti izvēlos ko citu pēc šādiem rādītājiem: 1. Lai ražotāja uzrādītais auklas diametrs būtu uzrādīts milimetra tūkstošdaļās, kas jau garantē diametra atbilstību reālajam vismaz milimetra simtdaļās un ražotāja nopietno attieksmi pret kvalitāti. 2. Lai uzrādītais auklas tests būtu aptuveni kā vidējais tests šāda diametra auklām citiem ražotājiem. Pārāk zems vai augsts uzrādītais tests uzticību nerada. 3. Minimāla auklas atmiņa, kas manuprāt ir viens no būtiskākajiem rādītājiem. 4. Tas cik aukla ir cieta vai mīksta. Man patīk vidēji cietas aukliņas, bet tas jau ir individuāli un pārsvarā katram savs.