Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)
Man laiva sezonai gatava! Šodien ar Anatolija palīdzību visi netīrumi noberzti, coķi aizlīmēti un esmu sezonai gatavs!
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)
Tāda izskatās laiva, kas divus mēnešus ir nostāvējusi garāžas bedrē zem mašīnas.....
Tagad jau pārvesta līdz pavasarim citā vietā(nosiltinātā garāžā), bet jāiet vienu dienu būs jāmazgā nost!
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)
Sveiki. Parādījās iespēja lietot gandrīz jaunu laivu outland-360. Kā jau zaļajam, ir daudz jautājumi, bet sākšu ar pāris: 1. Kāda veida un svara enkurs būtu ok(Price/performace attiecībā) 2. Kur meklēt tranča riteņus? 3. Vai bez motora vispār būs iespējams kaut kur aizairēties, ja runa ir par sarkandaugavu?
Varbūt ir kādi lietotāju pieredzes ieteikumi par pareizu izmantošanu, kopšanu, uzglabāšanu, airēšanu utt?
1. Enkuri ir divu veidu - vai nu smagi, kuri laivu tur ar savu masu, vai salīdzinoši vieglie - dakšas, kuras atverās vaļā un laivu tur ieķeroties gruntī. No vienas puses vieglie ir pateicīgāki, jo ir viegli un nav jāpieliek tik lielas pūles cilājot augšā, bet mani viņi kaitina gadās tā, ka kamēr tas maita ieķerās kkur, tikmēr jau vējš Tevi 3 reizes nonesis no paredzētās copes vietas, velc atkal ārā un stājies no jauna...īpaši izteikti šis ir cietās vietās, kur enkuram grūti ragus iecirst. Un šādi enkuri arī pariezi jāpiesien, lai "zacepa" gadījumā izdodas enkuru atraut vaļā. Es personīgi maucu ar smago enkuru, svars velns viņ zin kāds, bet just var labi 2. Ja rokas aug no pareizas vietas, tad tīri labi var uzmeiztarot pats, nopērkot depo riteņus un alumīnija izstrādājumus no kā to visu sačinīt kopā. Ja negribās sipāties, tad domāju laivu veikalos tādus atrast nav problēmas - bush, pieļauju arī laivu namā - Sarkandaugavā būtu jābūt. 3. Aizairēties protams var, bet nu tāda plunčāšanās vien sanāk, īpaši ja gribās lielākas distances apskatīt. Es ieteiktu pakost līdz sezonai roltonus un sausiņus un paņemt motoru. Noteikti ne elektro, ne arī 2.5 zs. Šāda izmēra laiva gan pieļauju ir reģistrēta kā motorlaiva, līdz ar to teorētiski vajadzētu arī tiesības, ja tiesības ir, tad paņem lietotu 10zs un būsi pirmais čalis pagastā. Ja tiesības nav, tad paņem 5zs un ja brauksi viens pats, bez miljons mantām, tad arī glisi pacelsi.
Ritens gar zem', pats gar zem', pill mut a zem' - viss zob a pa zem'..!!!
1. Tur jau visu Zivnieks pateica 2. Vari gatavus nopirkt Dulkanā, nemaz nav tik dārgi. Protams pašam sanāks lētāk taisīt! Te links - http://dulkan.lv/lv/accessories/boat-wheels-art-019/ 3. Var arī airēties, bet ar motoru būs ērtāk. Pats esmu airējis no Sarkandaugavas laivu kooperatīva uz ezeru pāris reizes. A pa Sarkandaugavu vairākkārtīgi.
Kopšana un glabāšana nekāda dižā nav vajadzīga, bet laivai labāk, ja stāvēs visu laiku piepūstā veidā. Ja vēl apsildāmā garāžā, tad vispār ideāls variants. Nu, kaut vai nosiltinātā. Pavasarī visus pelējumus labi noņem Cif līdzeklis, bet pieļauju, ka ar daudz ko var notīrīt. Gan jau ir arī dabai draudzīgāki līdzekļi.
Kaut kā tā
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)
Par riteņiem: var činīt pats, var pirkt, kā jau Zivnieks teica. Tikai ņem vērā, ka tirdzniecībā riteņu ir dafiga, a ērtu riteņu ir maz. Daudziem ir tā neērtība, ka iestumjot ūdenī, tos hren noņemsi, rokas līdz elkoņiem nemērcējot. Es pēc ilgiem meklējumiem atradu ērtus, piekabinās pie kronšteina ar vienu skrūvi katrs, kad laiva ūdenī, jāsamērcē tik plauksta un riteņi uzlokās un nofiksējas uz augšu un netraucē braukt, neaizņem vietu laivā. pēc tam tāpat nolaižas un krastā ar vienu skrūvi noņemas. Variantus skatījos ilgi, savus nopirku no rokām.
Ja veiksme pagriež tev mugurpusi - izmanto situāciju, noliec to!
Pavasarī iespējams tirgošu nost savu copes zirdziņu dulkan345 ar 15 lopiņu divtakteri. Savā autiņā varu ielocīt ar visu motoru. Un citiem pričendaļiem. Bet tā kā pēc dabas esmu slinks, tad glabāju saliktā veidā un pārvadāju uz piekabes. I mugura vesela i copei vairāk laiks atliek. Kamēr nebij piekabes, tikmēr uz upi ar ripuļiem valkāju. Teikšu kā ir-ja nav cieta līdzena pamata, tad nu i nafig tādu prieku.
Sveiki visiem. Paldies par atbildēm un padomiem. To Zivnieks Laiva reģistrēta kā airu laiva. Tāpēc par 2.5 ir divi aspekti - viens ko minēja martins - esmu mazs datoriķis kurš hren kautko smagu pacels saliku laivu mājās ofisā, jau aizņem visu istabu un mēģināju pacelt - čuš :/ Otrs ir tas, ka tā ir airu laiva, tad nu varētu arī kādu alu iedzert, nebaidoties pazaudēt visas kategorijas To Parcopi Paldies par info. Pašam sētā ir metāla garāža, domāju, tur turēt, bet nu vasarā tur dikti karsti, nebūs par skādi? To Martins Paldies par padomu, paskatīšos, varbūt kāds tirgos. Domāju tos ratus vajadzētu, jo tomēr dzīvoju metrus 100 no kundziņsalas tilta, varētu no sētas mēģināt aizvilkt līdz peļķei.
Pašam ir tā, ka kādus divus gadus neesmu bijis copē, iepriekš kādu vienu vasaru pamēģināju, tā arī neko lādzīgu nenoķēru Sapnis par laivu bija, laikam jau vairāk dēļ bērna, kuram būtu prieks vizināties nu un pašam arī atsākt vicināt bada kātu, varbūt beidzot arī ko noķeršu. Jebkurā gadījumā, bāzējos Kundziņsalā, ja tikšu līdz peļkei, tad jau turpat pa Sarkandaugavu/ķīsi būšu, ceru ar kādu tikties gan jau klātienē būs miljons jautājumu, k;ā vismaz kādu asari izmānīt