VIETNES IZVĒLNE
Online kopā: 1
Viesi: 1
Lietotāji: 0
Sākums » 2016 » Oktobris » 8 » Čaikas kauss 2016!
Čaikas kauss 2016!
17:43

Sanāca tā, ka sanāca piedalīties spiningošanas sacensībās "Čaikas kauss 2016." Startēju ar Čaikas kooperatīva biedru un savu darba kolēģi Kasparu. Rīts iesākās ar to, ka kopā ar Kasparu aizbraucām uz garāžu kooperatīvu. Ārā vēl bija tumšs riktīgi. Pulkstenis rādīja dažas minūtes pāri 6:00. Sacensību galvenais tiesnesis K. Zvaigzne jau bija uz vietas. Piereģistrējām dalību un gājām uz Kaspara garāžu. Ūdens līmenis dikti nokrities lejā, bet ne tik ļoti, ka nevarētu ielaist laivu. Ārā vēl tumsa, starts 7:00, tāpēc nesteidzoties sakrāmējām mantas, padzērām kafiju un tikai pēc 7:00, kad sāka palikt gaišāks, ielaidām laivu un domājām sacensību plānu.

Tika pieņemts kopējs lēmums doties uz man zināmām vietām un pa ceļam nekur nestāties. Piedevām Daugavā pūta diezgan stiprs vējš, tāpēc īpaši komfortabli arī nebūtu pa ceļam kaut kur stāties. Kasparam forša copes laiviņa, ar ekonomisko 5z/s motoru, tāpēc ātra pārvietošanās nebija. Bet jāsaka, ka laiva ļoti veiksmīgi pārveidota, ir ērta un arī divatā ar 5z/s skrēja 12-13km/h, kas nemaz tik slikti.
Drīz tikām līdz pirmajai vietai, kur bija paredzēts copēt. Pirmie metieni pa tukšo. Kaspar sāka ar vobleri, es ar savu iecienīto rotiņu. Kasparam uz vobleri tika smuks asaris, kas vēlāk arī izrādījās mums lielākais. Es pa to laiku pārgāju uz dropšotu un man uzreiz sekoja copes. Pirmie divi asari atkratījās, bet trešais tika ievilkts laivā. Minimālais secensību mērs 15cm. Katram gadījumam nomērīju - 18cm! Ir ok. Tālāk patrāpījās labāks asaris. Kaspars pārgāja uz nelielu džigu. Vilkām abi. Ne lielus, bet cope bija laba. Daudz atkratījās un gumijas nokoda. Drīz vien jau mums kādi 20asari. Sacensību ieskaitē iet 10lielākās plēsīgās zivis, kuru garumu kvadrāts dod punktus. Mums minimālais uzdevums izpildīts, desmit zivis kuras izvēlēties par 10 lielākajām mums jau ir, tāpēc dodamies meklēt laimi, lielākas zivs izskatā.

Nākamās zināmas "točkas" nestrādāja. Nevarēja atrast pat mazu zivi, kur nu vēl ko lielāku. Kāda pusotra stunda pa tukšo. Nekas. meklējām tālāk. Vienā vietā atkal atradām asarus. Atkal ne pārāk lielus, bet toties copēja labi. Tikai uz gumijām un tikai divu krāsu. Voblerus, citas gumijas, rotiņus - visu citu ignorēja. Kā metām kādu no ejošajām, copes praktiski katrā metienā. Nedaudz vēl pavilkām asarus un braucām tālāk meklēt ko lielāku. Atkal daudz tukšo vietu, kurās nekas. Vienā viens asaris man beidzot uz rotiņu, bet izmērs parastais. Līdz sacensību beigām mazāk kā divas stundas. Stunda mums stabili ceļā. Nolēmām apstāties vēlreiz asaru "točkā", ar cerību noķert druknāku asari, bet nekā. Copes daudz, bet izmērs ierastais.
Metām mieru un braucām uz garāžu. Nosvērām lomu, mums bija saķerts pāri 3kg.

Ja ķertu visu laiku asarus, varēja būt krietni, krietni vairāk. Cope bija ļoti laba. Priekš ikdienas copes loms labs, bet priekš sacensībām nezinājām, jo desmit lielākie nekādi milži mums nebija.
Rezumē par copi tāds. Nostrādāja divas vietas no desmit. Atradām tikai asarus. Izmērs nebija liels. Ņēma tikai dažu veidu mānekļus, bet toties tos ņēma ļoti labi. Cope bija ļoti intensīva uz to, kas asariem "garšoja".
Atpakaļ braucot, trāpījām lietū. Labi, ka nelija visu dienu. Iebraucām garāžā, sasildījāmies ar siltu tēju, atlasījām desmit lielākos asarus un devāmies mērīt.

Mums lielākais 29cm. Dzirdam, ka citiem i zandarti, i līdakas arī ir. Asari ar lielāki. Padomājām, ka tik neesam pēdējie, jo cope mūsuprāt bija gana izdevusies.
Gājām uz apbalvošanu. Izrādās bijām ierindojušies 6.vietā! No 12 komandām! Ļoti jauki! Pie kam konkurence gana spēcīga. Arī Latvijas čempionāta un Latvijas kausa dalībnieki piedalījās. Par sesto vietu tikām arī pie balvas. Vispār ideāli! Zivnieks šoreiz 5.vietā, Urmaas ar Willowu otrajā, bet uzvarēja Dadziitis ar Andri Mileiko.

Domāju, ka ar Kasparu nostartējām cienīgi, galvenais, ka paši palikām ar copi apmierināti, nepalikām pēdējie un pie loma arī tikām! Apsveicieni uzvarētājiem un paldies rīkotājiem par sacensībām un balvām!
Ne asakas visiem!

Skatījumu skaits: 2546 | Pievienoja: parcopi | Birkas: parcopi.lv, caikas kausss 2016 | Reitings: 5.0/4 |
Komentāru kopskaits: 4
4 aporija   (08.10.2016 21:53) [Materiāls]
Es ar jums lepojos! Malači! plaude

100%" cellspacing="1
3 dadziic   (08.10.2016 19:05) [Materiāls]
Aigar, paldies par sveicieniem un sastādīto konkurenci.

2 copmanis78   (08.10.2016 18:22) [Materiāls]
ja

100%" cellspacing="1
1 urmaas   (08.10.2016 17:55) [Materiāls]

Pievienot komentārus var tikai reģistrētie lietotāji.