cik kg enkuru nez vajadzētu pellai, lai arī normālā pūtienā noturētu? domāju tos bodēs nopērkamos tipa čuguna vai duralumīnija (figviņzin kas tas par sakausējumu)
Pavadiņa ir kā prezervatīvs. Bez - riskanti, bet baigais kaifs!
figviņu zin...man šitie saliekamie nepatīk...tāpēc, ka ne vienmēr viņi momentā ieķeras zemē, un ja pūtiens ir labs, tad kamēr šamais ierokas, var jau būt, ka esi pārplēsis pāri kantij un tad ir tirsā - velc atkal ārā, airējies atpakaļ, met atkal...kā arī ir otra galējība - akmeņi, var ieķerties tā, ka griez nost, vienīgi var ķimerēt augšā sistēmiņu ar drāti, ka ieķeršanās gadījumā drāts pārtrūkst un enkurs velkas ārā otrādāk, tobiš ar pakaļgalu uz augšu...
man laivai ir tāda kā svara bumba - smaga, bet vēl nav pievīlusi...man pat liekas, ka garāžā mētājas pāris cilājamās svara bumbas un hanteles - vo tā ir štelle...ja ir vēlme varu iešķiņķoķ...
Ritens gar zem', pats gar zem', pill mut a zem' - viss zob a pa zem'..!!!
ka ne vienmēr viņi momentā ieķeras zemē, un ja pūtiens ir labs, tad kamēr šamais ierokas, var jau būt, ka esi pārplēsis pāri kantij un tad ir tirsā - velc atkal ārā, airējies atpakaļ
vot fak. likās, ka šitie ir baigi labie. labi, ka brīdinājāt. man vēl viens kaut kāds enkuru tandēms ir, bet gribēju kaut kad iegādāt vēl vienu, jo citreiz ir forši uz diviem ankuriem stabili iesēsties, lai negrozās laiva. tandēms tāpēc, ka divi nezidevušies sasieti kopā un sanāca izdevies viens viegls ar baigiem āķiem, otrs smags ar švakiem āķiem. savējo labo seno usmas ezerā nirstot atrasto biju spiests nogriest, jo labi ieķērās nekustināmā objektā
Pavadiņa ir kā prezervatīvs. Bez - riskanti, bet baigais kaifs!
nu te ir divi varianti - viegli, ar domu, ka laivu notur ieķeroties gruntī, vai otrs - vienkārši masa....es noteikti liktu uz masu, vismaz tad, ja ir svarīga konkrēta apstāšanās vieta....
Ritens gar zem', pats gar zem', pill mut a zem' - viss zob a pa zem'..!!!
man viens tāds saliekamā tips garāžā mētājās...kādu brīdi ar viņu nocopējos, un pūtiena laikā metu viņu aiz kants, lai uzpūšot uz kants šamais ieķertos...kad ieķērās, turēja labi
bet divi enkuri ir baigi nepieciešama štelle, īpaši ja laivā ir divatā un mauc uz pludiņiem...
Ritens gar zem', pats gar zem', pill mut a zem' - viss zob a pa zem'..!!!
Mani dzelzs kirbuļi(lielo skatuves aizkaru atsvari) mani vēl nav pievīluši Bet ja gribās enkuru, tad labāk smagu un nesaliekamu. Vismaz man tā šķiet.
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)
Lielākais pārbaudījums makšķerniekam ir nevis tas, cik daudz zivju viņš noķer, pat ne tas, kā viņš tās ķer, bet gan tas, ko viņš iegūst, nenoķerot nevienu zivi.(Džons H. Bredlijs)
Cik atceros no dienesta, tad, ne jau enkura forma vai svars vien nosaka to, vai tas noturēs kuģi, svarīgāk ir, cik daudz no enkura ķēdes noguļās uz grunts (jo skarbāki apstākļi, jo vairāk). Varbūt ir vērts enkuram tuvākos pāris metrus striķi aizstāt ar kārtīgu govs ķēdi? No otras puses, man nav ne jausmas vai šitais attiecas uz airu/motorlaivām...
I don't care who your father is... don't walk on the water while i'm fishing!!!
pēc būtības jau pareizi ir, bet....enkura formai un uzbūvei ir nozīme...jo, ja piemēram šāds saliekamais enkurs, nebūtu saliekams, bet stacionāri ragains, tad priekšējā ķēde panāktu, ka tā gals noguļas uz grunts un kājas ļoti ātri atrod ceļu gruntī....bet...ja tas ir saliekams, tad šmuce ir tāda, ka visticamākais, tad ar ķēdes palīdzību tas noguļas uz grunts un uzsāk slīdēt laivas vilkts un ta ir jāpaiet brīdim, kamēr tās kājas izdomā izlekt ārā un ieķert gruntī...vēl gan arī kāju savstarpējiem leņķiem un to garumam ir nozīme,
bet nu jā....katrā ziņā tās tik manas domas un uz fizikas un visādām citādām patiesībām nepretendēju
Ritens gar zem', pats gar zem', pill mut a zem' - viss zob a pa zem'..!!!