Vietnes izvēlne
lucius2
Sakums » Raksti » Salidojumi

10.parcopi.lv salidojums beidzies!

2014.gada 13.-15.jūnijā norisinājās 10.parcopi.lv salidojums. Šoreiz par salidojuma vietu tika izvēlēts netālu esošais Lilastes ezers. Jau diezgan ātri bija skaidrs, ka salidojums lielu atsaucību negūs, tāpēc vienu brīdi pat domāju to nerīkot....piedevām laika apstākļi nesolīja lutināt mūs ar labu laiku. Tomēr pēc pārdomām nonācu pie secinājuma, ka salidojums jārīko neatkarīgi no dalībnieku skaita. Vieta un laiks jau izdomāti un nav svarīgi atpūsties un makšķerēt 5cilvēku sastāvā, vai vairāk. Kas netiek - paši vainīgi, kas tiek - gan jau jautri pavadīs laiku! BarcaManiac palīdzēja sakārtot lietas, lai mēs tur droši varētu atpūsties un noorganizēja, lai mums būtu pieejami arī miskastes konteineri. Par to visu lielais paldies viņam.
Kas attiecas par tikšanu uz salidojumu, tad piekdiena un 13.datums sevi pilnībā attaisnoja. Izbraukāju no rīta garāžu un iebraucu pie Spulgita, tad atpakaļ uz rajonu un kopā ar Briedi un Jutrixu braucām iepirkties salidojumam un te mans autiņš zondes dēļ izdomāja, ka viņš vairs negrib braukt. Ko lai dara? Izlīdzēja kaimiņš, kas iedeva savu mašīnu, lai tiktu uz Lilasti. Bet līdz ar to, atkrita laivas un motora līdzi paņemšana. Tātad būs jāspiež uz copi no krasta un spiningi tika atstāti mājās. Līdz gruntenes un pludiņmakšķeres. Pirmajā tūrē aizvedu Briedi un Anatoliju. Iekārtojāmies, atvedām tos miskastes konteinerus un Anatolijs piepūta savu laiviņu - viņš vienīgais šoreiz ar laivu! Drīz jau zvana Boroda un Jutrix, ka ir gatavi braukt. Devos pakaļ Borodam, tad savācām Jutrixu un mašīnas īpašnieku, kaimiņu Jāni. Tālāk jau pie stūres Jānis un dodamies atpakaļ uz Lilasti. Drīz vien esam klāt, sarūpējam malku, pasportojam un sākam makšķerēt. Vakara cope īsti nevedas, toties drīz vien klāt ir arī Chominsh un mūsu paliek vairāk. Zivis copēja, bet neko lielu izvilkt nesanāca. Jutrixam divreiz kaut kas labs zālēs ievilka un prom bija, man vispār tikai sīči, Jānim ar sīči, Briedis mēģināja uz zandartu ar maili - pa tukšo! Borodam sīkie un viens kaut kas atkabinājās labs, Anatolijam no laivas ar nekā prātīga. Pamazām savācāmies nometnes vietā uz vakariņām un tad jau sarunas raisījās diezgan raiti līdz kādiem 2:00.
No rīta pirmie augšā bija Briedis un Boroda, vēlāk jau Anatolijs un Jutrix. Jānis no rīta vispār izdomāja braukt prom, par cik copes vakarā nebija, bet es un Chominsh pamodamies pēc 7:00. Bišk pēc 8:00 man uz pludiņu pieteicās pirmais un vienīgais salidojuma līnis. Mērs bija, bet tāpat mazs, tāpēc tika amnestēts. Ritēja salidojuma otrā diena, zivis ķērās visiem , bet nelielas. Kādā brīdī Briedis un Jutrix izdomāja aizčāpot līdz bodei.....tuvākā bode Trest benzīntanks, kas nav nemaz tik tuvu. Viņus ts neapturēja. Ceļš bija gana ilgs, bet viņi tika ar to galā. Tālāk sākās pats interesantākais. Viņi benzīntankā esot satikuši Jēzu! Pie kam Jēzus esot piekritis šos aizvest atpakaļ gandrīz līdz salidojuma vietai, lai nav jāčāpo tāds gabals atkal. Kas pats interesantākais, ka lai cik svēts Jēzus nebūtu, 1.5Euro tomēr par aizvešanu paņēmis! Tas bija reāli salidojuma nagla! Līdzība esot bijusi 100%!
Tālāk sekoja cīņa ar vēju un lietu, kas gribēja sapluinīt mūsu nojumi un gtad atkal jau vakara cope, kurā atkal neko prātīgu noķert neizdevās. Vakarpusē Briedim viss apnika un šis izdomāja notīties. Palikām piecatā. Šoreiz visi aizgāja gulēt ātrāk, Augšā pirmais bija Chominsh, tas bija ap 4:00. Rīta cope augļus nenesa. Vēlāk arī pārējie sāka trešās dienas copi. Anatolijs šoreiz arī jau no krasta. Jutrixam kaut kas labs aizgāja, Anatolijam kaut kas labs aizgāja, Chominjam pie paša krasta es neiesmēlu skaistu karūsu, bet tā arī pie labas zivs, kas izvilkta krastā, mums tikt nesanāca. Nu i lai! Salidojums neskatoties uz mazo cilvēku skaitu un sliktajiem laika apstākļiem, tāpat tika aizvadīts godam un pēcpusdienā sākām vākties prom. Chominsh paņēma visas mantas, Anatoliju un Borodu, bet mēs ar Jutrixu devāmies uz staciju, pa ceļam aizvilkām miskastes uz to vietu, kur paņēmām. Līdz ar to salidojums tika noslēgts. Iespējams uz augusta beigām, vai septembra sākumu tiks organizēts nākamais, bet iespējams arī, ka nē. Laiks rādīs!
Ne asakas visiem!

Pielikumā salidojuma video:

Kategorija: Salidojumi | Pievienoja: parcopi (16.06.2014) | Autors: Aigars
Skatījumu skaits: 1262 | Komentāri: 1 | Birkas: Līnis, lilaste, parcopi.lv, salidojums | Reitings: 5.0/4 |
Komentāru kopskaits: 1
1 Oskars7   (17.06.2014 16:05)
Es jau labrāt aizbrauktu pie jums ar saviem draugiem dance Bet Jūs visi tālu dzīvojat un salidojumi ar tālu dusma

Pievienot komentārus var tikai reģistrētie lietotāji.